Inlägg: 3038407
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Noterar att Alcén inte var på plats på årsmötet och alltså inte hade kunna besvarat de frågor som du tyckte att jag borde ha ställt där. Han var inte med på livesändningen heller.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Hur var diskussionen kring Red Bull på årsstämman? Jag missade tyvärr mötet.
Sv: A proposito de nada
Peja: Vad har ens Alcen lön för är frågan?
En hittills miserabel Silly season följs upp med att inte vara närvarande både på livesändning och årsmötet.
Riktigt dåligt.
Förmodligen har våran SC semester och återkommer i Augusti.
Då värvas spelarna ifrån den översta hyllan av de spelarna som fortfarande är kvar på marknaden efter att våra konkurrenter har gjort sina val.
Den hyllan är då tyvärr ganska långt nere.
Men vi kommer att få en sådana här spelare.
En spelare som älskar att spela för Brynäs som är en hårt jobbande spelare med bra karaktär och som älskar att tävla samt kommer till jobbet varje dag.
Då vet vi att vi har har värvat en riktigt bra spets för första och andra femman det är sen gammalt.
En hittills miserabel Silly season följs upp med att inte vara närvarande både på livesändning och årsmötet.
Riktigt dåligt.
Förmodligen har våran SC semester och återkommer i Augusti.
Då värvas spelarna ifrån den översta hyllan av de spelarna som fortfarande är kvar på marknaden efter att våra konkurrenter har gjort sina val.
Den hyllan är då tyvärr ganska långt nere.
Men vi kommer att få en sådana här spelare.
En spelare som älskar att spela för Brynäs som är en hårt jobbande spelare med bra karaktär och som älskar att tävla samt kommer till jobbet varje dag.
Då vet vi att vi har har värvat en riktigt bra spets för första och andra femman det är sen gammalt.