Inlägg: 3038620
Sv: A proposito de nada
parks: Vi var väl näst efter Skellefteå bäst i SHL efter nyår. Misstänker att det spelat in.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Snyggt jobbat av Alcén med Välimäki, det får man tillstå. Det blir liksom inte bättre än så på SHL nivå utan anknytning till klubben sen tidigare. Nu ska bara Alcén hitta 2 forwards för topp6 också varav en ska vara vår nya 1:a center. No pressure Alcén
+ 6
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ja man kanske inte ska vara negativ när vi har landat ett nyförvärv som känns väldigt spännande.. men med de sagt så behövs det mycket mer om det ska bli en rolig säsong..
+ 1