Inlägg: 3038660
Sv: A proposito de nada
Peja: Gästrin blev precis involverad i en trade, rättigheterna flyttade till Blues. Får se hur det påverkar utlåningen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Här kommer en laguppställning (var längesen) med mina drömnamn. Ej så realistiskt. Jag vet.
MV:
Chrona (Källgren)
Backpar:
Välimäki - Boqvist
Kinnvall - Hägg
Andersson - Bertilsson
Norlinder - Johansson
Kedjor:
Silfverberg - Larsson - Bellows
Rödin - Järnkrok - Nylander
Trivigno - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Ölund - Gästrin
13e:
Fjällby
Extra:
Djoos, Raftheim
Forslund, Hillström, Sundqvist
MV:
Chrona (Källgren)
Backpar:
Välimäki - Boqvist
Kinnvall - Hägg
Andersson - Bertilsson
Norlinder - Johansson
Kedjor:
Silfverberg - Larsson - Bellows
Rödin - Järnkrok - Nylander
Trivigno - Bäckström - Pettersson
Lindblom - Ölund - Gästrin
13e:
Fjällby
Extra:
Djoos, Raftheim
Forslund, Hillström, Sundqvist
+ 1