Inlägg: 3039021
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Trallgöken sjunger vidare...
Jag reggade nytt för det var omöjligt att återaktivera. fick bara felmeddelanden, trots att jag följde länkarna.
jag vill eg bara tacka för allt stöd jag fick häromkvällen . Det värmde
Tommy
Jag reggade nytt för det var omöjligt att återaktivera. fick bara felmeddelanden, trots att jag följde länkarna.
jag vill eg bara tacka för allt stöd jag fick häromkvällen . Det värmde
Tommy
+ 11
Sv: A proposito de nada
Fascinerande ändå. 61 ord som hade kunnat sammanfattas till "Vi har inte bestämt oss"
+ 5
