Inlägg: 3039531
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ME88x: Sånt här kan läcka ut från andra kanaler också.
Ibland kan det finnas väldigt trevliga fruar tex, som pratar.. Och talar om saker för kollegor etc, tex att man inte tycker man ska ta vissa jobb för man har bara allt att förlora.. etc.
Ibland kan det finnas väldigt trevliga fruar tex, som pratar.. Och talar om saker för kollegor etc, tex att man inte tycker man ska ta vissa jobb för man har bara allt att förlora.. etc.
Sv: A proposito de nada
ME88x: Det är väl inte så konstigt att han vill lämna egentligen. Han har gjort det han kan med vår gyllene generation och det är rätt bra att någon annan tar vid för generationsväxlingen. Detsamma borde gälla för SC rollen när kontraktet går ut, där JA mer och mer framstår som en ok tillfällig lösning för denna generation.
Sen tycks det florera orimligt många namn kring Brynäs och det är så klart så att JA måste hålla många krokar ute men en snabb jämförelse med några andra klubbar så tycks vi ha namninflation. Finns det en tanke bakom anpassad efter spelidén eller är det desperation iom att flera av namnen är hyfsat olika?
Sen tycks det florera orimligt många namn kring Brynäs och det är så klart så att JA måste hålla många krokar ute men en snabb jämförelse med några andra klubbar så tycks vi ha namninflation. Finns det en tanke bakom anpassad efter spelidén eller är det desperation iom att flera av namnen är hyfsat olika?
Sv: A proposito de nada
Detta med gälla är ju en riktig soppa man vet ju inte alls va man ska tro och vad som stämmer
Nu riskerar det istället att skapa en osund dynamik i laget, med onödiga spekulationer och osäkerhet. Dessutom ger det intrycket av att Gälla är frustrerad och inte särskilt tillfreds med det spelar- och ledarmaterial han har att arbeta med.