Inlägg: 3039597
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja det viktigaste är gnällandet i sig, inte vem det gnälls på. Finns inget härligare än att få gnälla på andra tillsammans med andra, och hitta alla negativa vinklar som går. Det är till och med härligare än att vara Brynäsare :)
+ 6
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det är mycket mer vägvinnande att gnälla efter ett guld. Men det är långt mellan gångerna.
Det är mycket mer vägvinnande att gnälla efter ett guld. Men det är långt mellan gångerna.
+ 1