Inlägg: 3039692
Sv: A proposito de nada
Jugge: Vi hade ju 4st förra året i draften, det måste ju anses som bra ? Sen att inte bli draftad i 18-20 års ålder säger ju inget om hur bra man är mellan 27-35 års ålder.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nufcbifcaps:
Det är bortsett från dollarsmulorna helt ointressant att utbilda spelare för NHL (och AHL och Schweiz). Skall vi ha nytta av juniorverksamheten så behövs spelare som tillför många matcher i Brynäs.
Allt annat göder NHL.
Oprimalt med dagens system/avtal är draft, signa, 4 miljoner, inte platsa i NHL, vända hem, spela i Brynäs, vinna guld.
Det är bortsett från dollarsmulorna helt ointressant att utbilda spelare för NHL (och AHL och Schweiz). Skall vi ha nytta av juniorverksamheten så behövs spelare som tillför många matcher i Brynäs.
Allt annat göder NHL.
Oprimalt med dagens system/avtal är draft, signa, 4 miljoner, inte platsa i NHL, vända hem, spela i Brynäs, vinna guld.
+ 7