Inlägg: 3039729
Sv: A proposito de nada
magr: Intressant men reglerna på forum behöver inte exakt densamma som lagen. I så fall får någon betala jurister för att moderera 24/7. Vi som modererar på HS kan inte sätta oss in i varenda juridisk detalj kring sånt här, det blir ett common sense approach utifrån HS regler.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Så är det absolut, användare av ett forum måste förhålla sig till lagen och forumets regler.