PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
« Föregående · 1832112 Till forumet
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
tjugo8: Tycker han sammanfattar det som man redan har vetat sedan rätt många år tillbaka. Men men finns sämre skribenter så ska inte vara allt för hård :)
+ 2
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Bratwursten :
Och ändå säger var o varannan här att gävleborna har en skyldighet o gå till arenan, och att Läxand avgör vår publikbudget...
Och ändå säger var o varannan här att gävleborna har en skyldighet o gå till arenan, och att Läxand avgör vår publikbudget...
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
tjugo8: ja så kan det vara men jag ställer såklart högre krav på folk som skriver i mer officiella kanaler än någon supporter på ett forum :)
Var inte meningen att såga att du la upp artikeln, jag gillar verkligen idrottens affärer.
Var inte meningen att såga att du la upp artikeln, jag gillar verkligen idrottens affärer.
+ 3
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Artikel ute på GD om bråket mellan Brynäs och Kamratkompaniet. Vilken fantastisk soppa detta blivit. Vi har gått från att ligga på övre halvan av ståplats till bottenstrid med Oskarshamn. Anledning? Jo att KK bojkottar. KK är alltså en gruppering på 30-40 medlemmar.
KK är jätteduktiga men det som provocerar mig är att BSG som är den officiella supporterklubben inte kan styra upp detta på ett bättre sätt. Det är ju ett perfekt läge för dem att ta större ansvar och bygga upp en någorlunda supporterklubb. Svagt.
KK är jätteduktiga men det som provocerar mig är att BSG som är den officiella supporterklubben inte kan styra upp detta på ett bättre sätt. Det är ju ett perfekt läge för dem att ta större ansvar och bygga upp en någorlunda supporterklubb. Svagt.
+ 2
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Brynäs Support Gävle som påstår sig vara Brynäs officiella supporterklubb har alltså på 38 matcher inte lyckats att ordna ett enda tifo. Hur är det ens möjligt att vara så jävla dåliga på ren svenska?
+ 6
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{8356}: Och det är Brynäs IF, med flest fans i Sverige. Skämmigt. Men klubben kanske hellre vill vara ett företag än en idrottsförening?
+ 2
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{7044}: Vem skulle vilja investera i det företaget dålig produktivitet och minus resultat
+ 2
Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Makita: Det är något i vattnet här i Gävle som gör folk inkompetenta. Känner av det själv! Eller är det möjligen chemtrailsen...
+ 2
« Föregående · 1832112
DP har en knivskarp analys o lösningar enl mig
Sista delen fångar upp allt
Fanns det (enkla) lösningar hade inte problemet funnits