1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779062 inlägg · 7967 ämnen

PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE


Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Bratwursten :
DP har en knivskarp analys o lösningar enl mig
Sista delen fångar upp allt

Fanns det (enkla) lösningar hade inte problemet funnits

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
tjugo8: Tycker han sammanfattar det som man redan har vetat sedan rätt många år tillbaka. Men men finns sämre skribenter så ska inte vara allt för hård :)

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Bratwursten :
Och ändå säger var o varannan här att gävleborna har en skyldighet o gå till arenan, och att Läxand avgör vår publikbudget...

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
tjugo8:
HS är ju känt för knivskarp analys o lösningar enl mig. 😆

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
tjugo8: ja så kan det vara men jag ställer såklart högre krav på folk som skriver i mer officiella kanaler än någon supporter på ett forum :)

Var inte meningen att såga att du la upp artikeln, jag gillar verkligen idrottens affärer.

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Pigalle:
Rimligt betyg för Brynäs

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Artikel ute på GD om bråket mellan Brynäs och Kamratkompaniet. Vilken fantastisk soppa detta blivit. Vi har gått från att ligga på övre halvan av ståplats till bottenstrid med Oskarshamn. Anledning? Jo att KK bojkottar. KK är alltså en gruppering på 30-40 medlemmar.

KK är jätteduktiga men det som provocerar mig är att BSG som är den officiella supporterklubben inte kan styra upp detta på ett bättre sätt. Det är ju ett perfekt läge för dem att ta större ansvar och bygga upp en någorlunda supporterklubb. Svagt.

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Brynäs Support Gävle som påstår sig vara Brynäs officiella supporterklubb har alltså på 38 matcher inte lyckats att ordna ett enda tifo. Hur är det ens möjligt att vara så jävla dåliga på ren svenska?

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{8356}: Och det är Brynäs IF, med flest fans i Sverige. Skämmigt. Men klubben kanske hellre vill vara ett företag än en idrottsförening?

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{7044}: Jobbigt att heta Jocke Eriksson i kväll

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{7044}: Vem skulle vilja investera i det företaget dålig produktivitet och minus resultat

Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
Makita: Det är något i vattnet här i Gävle som gör folk inkompetenta. Känner av det själv! Eller är det möjligen chemtrailsen...

« · 1832112

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)