1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778957 inlägg · 7967 ämnen

Ramsor


Ramsor
Jag postade det här i tråden Brynäs IF - Luleå HF
Men tänkte det att det är nog lika bra att starta en ny tråd om det.

Läs igenom ramsorna och lär er dom.

”Vi är Brynäs från Gävle”
Melodi: Seven nation army
Med white stripes
Vi är Brynäs från Gävle
Vi ska krossa er alla
ååå ååhh hhååå ååå ååhh hhååå

”Brynäs är Sveriges bästa lag”
Brynäs är Sverige bästa lag
Brynäs är Sverige bästa lag
Sverige bästa lag klapp klapp
Sverige bästa lag klapp klapp
Brynäs är Sverige bästa lag

”12 sm-guld”
12 sm-guld har Brynäs
Hur många guld har ni?
Så bra som vårat Brynäs
det kan ni aldrig bli
Schlalalala schalalalala schalalalala schlalala

”ÅÅ Brynäs IF”
Åå Brynäs IF klapp klapp klapp
Det är vårat lag klapp klapp klapp
Åå Brynäs IF klapp klapp klapp
Det är vårat lag klapp klapp klapp
Lalalala lalalala lalalala lalalala

”Framåt glada Casselståhl”
Framåt glada Casselståhl
Casselståhl Casselståhl
Å åå

”En gång Brynäs”
Ena halva av klacken sjunger:
En gång Brynäs
Andra halva svara:
Alltid Brynäs

”Brynäs tills jag dör”
Melodi: I´m happy
Brynäs tills jag dör
Ja Brynäs tills jag dör
Jag vet, jag är säker
Jag är Brynäs tills jag dör
(När vi sjunger denna så kan alla
som har halsdukar hålla upp dem)

”Vi älskar Brynäs det gör vi”
Vi älskar Brynäs, det gör vi
Vi älskar Brynäs, det gör vi
Vi älskar Brynäs, det gör vi
Jaa Brynäs älskar vi

”Forza Brynäs”
Forza Brynäs ole
Forza Brynäs ole
Forza Brynäs ole ole
Forza Brynäs ole ole

”Brynäs är vårat lag”
Brynäs är vårat lag
Brynäs är vårat lag
Vi skulle aldrig svika er
för Brynäs är vårat lag

”Framåt för seger”
Framåt
framåt
framåt för seger

”Hoppa om du älskar Brynäs”
Hoppa om du älskar Brynäs hey hey
Hoppa om du älskar Brynäs hey hey

”En Nicklas”
En Nicklas Bäckström
Finns bara en Nicklas Bäckström
En Nicklas Bäckström
Finns bara en Nicklas Bäckström

Sv: Ramsor
DMartinssonBSKV: Nu väntar vi bara på noterna till texten.
Förresten: glöm det....

Sv: Ramsor
DMartinssonBSKV:
olé olé olé
olé westerlind olé olééééééé

Sv: Ramsor
David & Rickard:
Med inspiration av era högstämda poem har jag här författat en finstämd hyllning till Luleås tappra supportrar:

En stinkande grop
som ni kallar för Coop
den gäspande sälen
den eviga tjälen
Är det konstigt ni bryter ihop?

« · 776647

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)