Rekord av Brynäs!
« Föregående · 66932 Till forumet
Sv: Rekord av Brynäs!
Ett stort grattis! Vore kul att förlänga den raden nästa år med fyra till... Men det lär vara ombytta roller mellan LIF och BIF nästa år - Kaffelaget rostar i kvalserien och LIF är i slutspel i elitserien!
Länkar:
http://leksandstars.com
http://leksandstars.com
Sv: Rekord av Brynäs!
Klart man är stolt är det verkligen rekord. Vi som spelat så dåligt och ändå slår vi rekord.
FANTASTISKT
FANTASTISKT
Sv: Rekord av Brynäs!
Tycker vi inverterar det rekordet i framtiden till 9 raka slutspelsmatcher utan att släppa in nån puck!
Sv: Rekord av Brynäs!
Lunkan:
Som det känns nu så lär ju inte det bli några problem eftersom att Brynäs kommer att missa slutspel och åka ner i Allsvenskan!
Som det känns nu så lär ju inte det bli några problem eftersom att Brynäs kommer att missa slutspel och åka ner i Allsvenskan!
Sv: Rekord av Brynäs!
Nåja nu lugnar vi ner oss ett par hekto. Jag har hört att dom kommer att rea ut ett par löften från div 2 då kanske vi har råd. Vem vet inte hur bra en div2 spelare kan bli?!
Allvarligt jag tror och hoppas på ett hyffsat lag till nästa säsong. Tom. styrelsen måste ju fatta att det måste satsas tills nästa år.
Allvarligt jag tror och hoppas på ett hyffsat lag till nästa säsong. Tom. styrelsen måste ju fatta att det måste satsas tills nästa år.
Sv: Rekord av Brynäs!
Lunkan:
Man får verkligen hoppas att dom fattar att det måste satsas, men jag blir inte förvånad om det inte blir någon satsning, det finns ju för fan inga pengar och det tycker jag är en stor jävla skandal av en klubb av brynäs dignitet.
Man får verkligen hoppas att dom fattar att det måste satsas, men jag blir inte förvånad om det inte blir någon satsning, det finns ju för fan inga pengar och det tycker jag är en stor jävla skandal av en klubb av brynäs dignitet.
« Föregående · 66932
Kul att Brynäs är bäst på något i alla fall,eller vad säger ni?