1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778918 inlägg · 7967 ämnen

Res med Brynäs Stockholm till hemmapremiären 21/9!

752095 · » Till forumet

Sv: Res med Brynäs Stockholm till hemmapremiären 21/9!

Stockholmare, Uppsalabor och annat löst folk. Det finns ev en plats på bussen kvar inkl en ståplats om den nu inte har hunnit gått åt.

Kontakta mig om ni är intresserade.


Sv: Res med Brynäs Stockholm till hemmapremiären 21/9!
Bra, då blir det kanske löte bättre tryck. Men ni är även välkommna till scandinavium och även Brooklyn tigers som har resa dit nu den 7 oktober.

Sv: Res med Brynäs Stockholm till hemmapremiären 21/9!
21olsson:
Ja, kul. Det blir slutsålt inom någon dag, tre veckor innan resan: Har vi aldrig varit i närheten av tidigare. Just nu är det 44 bokade + 3 icke-medlemmar på kö (bussen tar 50 pers). Obs, det finns bara en sittplats kvar, så vill du säkert komma med anmäl dig idag.

Sv: Res med Brynäs Stockholm till hemmapremiären 21/9!
Passa på nu för de är redan 40 st som bokat med Brynäs Stockholm. Snart slut sålt!

Res med Brynäs Stockholm till hemmapremiären 21/9!
Så är till slut den varma och odrägliga sommaren över. Skönt. Nu väntar äntligen en regnig höst, en iskall vinter ...och en underbart skinande ny Läkerol Arena som väntar på oss alltid lika förhoppningsfulla Brynäs-supportrar.
Säsongens första resa blir naturligtvis till den efterlängtade hemmapremiären, då vi tar oss an HV71. Intresset är redan nu stort, så anmäl dig direkt om du vill vara säker på en plats på bussen till premiärmatchen.

Som tidigare säsonger avgår bussen från Cityterminalen i Stockholm, med stopp i Väsby på Scandic Hotell och i Uppsala vid statoil intill Scandic Norr. Vill du hoppa på någon annanstans efter vägen så kan vi säkert ordna det - det är bara att säga till. Till höstens premiärmatch kommer vi att åka lite tidigare för att säkert hinna i tid, då det antagligen blir problem pga stor publiktillströmning och ev trassel pga att allt är nytt. Det vill säga, bussen avgår från Stockholm 15:00, Väsby 15:20 och Uppsala 16:00.

Vi har reserverat 20 sittplatser på sektion C3 + 30 ståplatser (på ståplats), preliminärt med pris 200 kr resp 60 kr.

Som alltid anmäler du dig till:
[email protected]
Skriv
- Ämne/rubrik på mailet: "Brynäs - HV71 torsdag 21/9"
- Namn och mobilnummer
- Stiger på vid hållplats
- Sitt-/ståplats
- Medlem/icke medlem/löser medlemskap

Bussresans pris är som tidigare säsonger 160 kr från Stockholm/Väsby och 130 kr från Uppsala och andra orter.

Välkommen till en ny säsong med nya roliga resor och nya härliga matcher med Brynäs Stockholm!

752095 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)