Resa på Torsdag.
« Föregående · 526211 Till forumet
Resa på Torsdag.
Det finns en plats över i de minibussar som går upp till Gävle från Göteborg på Torsdag. Om du vill åka med är det bara att höra av sig till min bror i BSKV:s styrelse. Se deras hemsida...
Sv: Resa på Torsdag.
stefan Bskv: Ett ypperligt tillfälle för den som verkligen vill åka på match, goa "gubbar" i bussarna och förhoppningsvis en tre poängare i Gävle. Skulle gärna ta platsen själv men det finns andra saker jag är tvungen att lägga pengarna på denna månad.
Så TA chansen nu!!! Gå in på www.bskv.com och leta upp Sörens telefonnummer.
Så TA chansen nu!!! Gå in på www.bskv.com och leta upp Sörens telefonnummer.
Länkar:
http://www.bskv.com
http://www.bskv.com
« Föregående · 526211