Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
« Föregående · 1709916 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
bifhjärta: Är matchen klar Brynäs? Ser så ut på spelarna iaf..
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Den boardingen är ju töntigare än målet gånger tio. Han petar lite med EN arm. Om Sunken kan orsaka boarding med en liten arm undrar jag vad som sker när han tar i med hela kroppen.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Davey85: "Boarding".....
*ASG*
Publiken har skrikit på ALLT, nu pallade inte domarna längre utan kände sig tvungna att hitta nåt att blåsa för.
*Boarding* för den dutten?
Pinsamt....
*ASG*
Publiken har skrikit på ALLT, nu pallade inte domarna längre utan kände sig tvungna att hitta nåt att blåsa för.
*Boarding* för den dutten?
Pinsamt....
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Buren lyfts åtminstone upp innan pucken går in. Om den sen hinner förflytta sig längs isen är svårare att avgöra. Beror på vad som menas med "ur sitt läge"? Den enda rimliga är ju att höjden också räknas, man kan ju inte få göra mål om buren är två meter upp i luften.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Det här kan vara bland det märkligaste beslut jag upplevt en måldomare ta... Måste ju vara fel?
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Forsberg 1978: spela utan domare för satan det kan ju knappast bli sämre! 😡
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
bradberry:
Det är ju klart att målet är rubbat innan men tydligen är domarna mer rubbade.. Herregud.
Det är ju klart att målet är rubbat innan men tydligen är domarna mer rubbade.. Herregud.
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
bradberry: Har reglerna ändrats de senaste åren? Det är ju helt solklart att buren är ur läge innan pucken går in.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Domarna är emot oss som vanligt..sådana mål döms bort för Brynäs.
Huvudtacklingar är också tillåtna på våra spelare.
Jaja,bara att hålla fokus.
Huvudtacklingar är också tillåtna på våra spelare.
Jaja,bara att hålla fokus.
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Hahahahahahhaa. Vi har inte flyt med videodomarna alltså. Självklart är buren ur sitt läge!
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Buren flyttad innan pucken passerar mållinjen. Inte mål. Solklart.
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
smallround: Jag har NOLL förtroende för domarna och videogranskarna i Sverige. .
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Borde dömas bort med tanke på hur känsligt det brukar vara med målgårdsbedömningar. Senast vi slog Frölunda t ex.
Starkbaum är klart störd av spelaren. Döm bort det.
Räknar med att clownerna dömer in den dock..
Starkbaum är klart störd av spelaren. Döm bort det.
Räknar med att clownerna dömer in den dock..
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Johan Garpenlöv är den största sopan bland hockeyfolk. Tycker personligen han resonerar dom en idiot gång på gång. Han tycker ni att det INTE var utvisning med motiveringen att Ölund har huvudet uppe och BORDE se tacklingen. Så bara motståndaren ser dig komma är det bara att veva klubbjäveln i ansiktet på honom... Logik ala Garpenlöv. JÄVLA STOLPSKOTT!
+ 3
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Början och slutet av perioder och Brynäs är fan som hund och katt!
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
bifhjärta:
Den självklara frågan är nu: hur många
matchers avstängning får DOMARNA?
Eller, nu glömde jag.
Att vara SHL-domare är ju att
arbeta inom Sveriges största
skyddade verkstad.
Den självklara frågan är nu: hur många
matchers avstängning får DOMARNA?
Eller, nu glömde jag.
Att vara SHL-domare är ju att
arbeta inom Sveriges största
skyddade verkstad.
+ 8
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
För er som inte sett tacklingen på Ölund, @moritzdaniel på Twitter lägger ut en gif på dem efter matchen!
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Känns ganska stabilt, men helvete Rögle. Vad gör ni i egen zon? Katastrofdåligt! Brynäs borde ha gjort minst ett mål till på de öppna chanserna som kom. Samtidigt fick vi ett gratismål med. Kul och skönt att se att tajmingen fortfarande sitter, passningsspelet och åkningarna är i stäm.
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Domaren släpper väl iaf 3 klara utvisningar på Rögle,varav två tacklingar mothuvud. Trist att se.
Nu får detta inte bli som i Örebro,fokus måste hållas och jobbet göras.
Nu får detta inte bli som i Örebro,fokus måste hållas och jobbet göras.
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Ok period men inte mer än så. Känns som Brynäs går på halvfart och är ibland rätt loja i egen zon.
Sedan vad gör Salmela i två mot ettan? Dundra till direkt där!
Sedan vad gör Salmela i två mot ettan? Dundra till direkt där!
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Skrattretande hur man inte ens kan ta en utvisning på tacklingen på Ölund...aja, bra perre iallafall och skönt att få göra 1a OCH 2a målet!
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Svenska domare kan nog vara de sämsta på hela jävla planeten😠😠😠
+ 2
« Föregående · 1709916 · Nästa »