Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Så jävla trött på snacket om tunga psykologiska mål.
Vi bjuder på två mål genom att göra felbedömningar och slarva på blålinjen och innan dess ett mål där man droppar pucken bakom ryggen i anfallsriktning i egen zon.
Det är ingen jävla slump eller psykologi, det är helt enkelt dåligt utfört arbete.
Och det är den defensiven vi förfogar över just nu p g a snålhet/övertro på material e t c..
Och ja, anfallsspelet är skit också, men inte fullt lika allvarligt än.
TJ sitter still i båten, undrar när han räknar med att det ska släppa?
sylf: Äh han bara snackar... Det blir i princip samma fomationer på fredag.
Jag tänker inte ens kolla. Vem fan vill förstöra en fredagskväll med att se Brynäs skämma ut sig
AVGÅ SUNDLÖV!
5-3, jag tippade 6-2. Ja ja, man kan ju inte få rätt hela tiden.
Jag tycker inte ens att backsidan var riktigt, riktigt bra förra säsongen men i år...
Ska Brynäs bli första lag(?) som går från SM-guld till Kvalserien på en säsong?
Påminner om förra hösten när man satt och sa att det behövs ett par skitsegrar för att det ska lossna och det gjorde det till sist då och jag hoppas det kommer lösa sig i år igen. En back måste ju in och det vore inte fel att få in en målskytt till calle-thuresson (som saknas oerhört just nu)
Elias som center i 3:e med widing-granis sen få de andra slåss om 4:e
70 Rodrigues:Det vill inte jag... jag vill se Sundlöv avgå
AVGÅ SUNDLÖV
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Man behöver verkligen inte skämmas över den här förlusten!!
Eller vänta...jo, det behöver man. Varenda jävel i laget borde skämmas som hundar!
Huge: Vilken kris vi är i...
Hoppas Sundlöv slutligen ser detta och HGK öppnar STORA FETA plånboken. Inga tveksamma värvningar nu!!
Gretzky sätter upp 3-2 med fint förarbete och sen går förstafemman bort sig offensivt på direkten.
Jobbiga mål att få i arslet.
Nu backar skåningarna hem ännu mer och inväntar nästa(?) misstag.... :-(
Vi kommer bli fullständigt halalslaktade av Rohdin & co i Timrå IK.
Men kan väl inte vara några som gått från final till kval efter 50-matchers grundserie infördes?