Ronald Petrovicky
« Föregående · 493578 Till forumet
Sv: Ronald Petrovicky
Det här vill jag se mera av om han kommer i Brynäs-tröjan...
www.geocities.com/bmittra35412/petrovicky-2001home2back.jpg
www.geocities.com/bmittra35412/petrovicky-2001home2back.jpg
Sv: Ronald Petrovicky
Danne66: Lustigt det här, skulle just sätta mig och knappa in den här gubben som tänkbar förstärkning när han tycks vara klar. Blir säkerligen en kanonförstärkning och tycks enligt bifogad "scoutingreport" vara en spelare av rätt karaktär.
Sv: Ronald Petrovicky
Härligt att han verka välja Brynäs framför SSK, HV71, Malmö och alla Superallsvenska klubbar, om det nu blir så.
« Föregående · 493578
En annan rolig sak i dagens tidning:
- "Honken" mötte honom i AHL-final. Han säger att Bergeron skjuter som en häst sparkar, säger Sundlöv.
Hehe, bra det. Nu känns det genast lite positivt. Att ha tre nya spelare och så får vi äntligen tillbaka Wahlberg, i alla fall med största sannolikhet mot Mora hemma på tisdag.
För er som undrar om jag har en länk, så nej. Tyvärr, finns inte på nätupplagan av varken Gefle Dagblad eller Arbetarbladet.