RÖR OM, NC!!!
« Föregående · 1296960 Till forumet
Sv: RÖR OM, NC!!!
arnio: Haha ja precis. precis som förra slutspelet. Du har inte tänkt på att vi ska ta oss till slutspel också?
Sv: RÖR OM, NC!!!
bradberry: sant. Efter hans sopiga insats borde killen ha en plats på läktaren istället.
« Föregående · 1296960