« Föregående · 2865101 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Om det inte var för armbågen hade jag kunnat tycka den var ok potentiellt tvåa för boarding
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
havre: Kanske. Han gör nog sitt bästa för att träffa så mycket kropp som det går.
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Lindström: Dags att fokusera på någon annan spelare, du vet att det finns 20 till
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jävla svin Davidsson! Måste dra till jobbet, hoppas att Brynäs gör sitt jobb och slår ut sixfingers.
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Dags att agera på 70, noll rätt efter 10 min…
0 skott på mål
0 skott på mål
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Fyn vad lätt de kommer in i zon/vi släpper egen blå.
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: Lasse Granqvist måste söka hjälp för sin Tourettes. Vart tredje ord är "balans".
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Lindström: risk att du blir beskylld för ”agenda”, just saying
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: grymt byte av Larsson, Silfverberg och Axel (brytningen)
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Honken: Gälla Sten cool i intervjun med Lena.
Bara älskar karln.
Bara älskar karln.
+ 4
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Låt arenan sätta press på domarna nu. Ska inte vara skönt att dömma den här matchen. Kom igen nu! VAMOS
+ 3
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Ja, nyckeln idag blir att hålla oss från utvisningsbåset, de kommer fortsätta lägga sig ner i varje närkamp… Kom igen nu Brynäs🙏
+ 6
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Slaven82: Tycker Sanny åskådliggjorde problemet i både BP och PP där SAIK hotar närmare mål och blir farligare när vi krymper boxen. Samtidigt som vi hamnar långt ifrån mål i vårat eget PP och har svårt att hota riktigt.
+ 3
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Slaven82: Äsch, den ene kusken hade ju Brynäsmössa på hjälmen👌
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Bra analys av sanny av vårt PP.
Hoppas Gälla har liknande åsikt.
Hoppas Gälla har liknande åsikt.
+ 3
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Rödin1912: klockren analys av Sanny angående lagens special teams, bra exempel.
+ 4
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Bra analys om pp. Sagt det ofta, vi står så långt bort hela tiden.
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Varför hör jag massa AIK i hallen, dem spelar för närvarande i allsvenskan…
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: tycker Alcen har vuxit som sportchef och människa, säger bra saker, hatten av 🎩
+ 4
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Nu går vi på plocken på L.Söderström, det är tydligt att det är hans svagaste sida.
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Erat: Hade varit extremt kul om Larsson skvätt lite vatten på honom och flinat.
+ 10
« Föregående · 2865101 · Nästa »
Vi kan börja i den änden att Lindstein MÅSTE ta tacklingen bättre och skydda sig bättre.
Jag tycker detta är mer en tvåa än en femma.
Hade Rödin delat ut denna tackling hade jag tyckt likvärdigt. Tycker det är en tvåa.