1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779148 inlägg · 7967 ämnen
« · 2865315 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Borde vara mål. Hade det varit no 8 istället för 70 i hemjobbet hade det inte blivit mål.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
hade de vart omvänt hade jag blitt galen om man tagit bort målet..

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Zappaholic: Vem fan vet. Visst att man inte ska bli störd men om man hakar motståndarens ben som målvakt så borde väl inte målet dömas bort...

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Måste väl dömas bort?

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Klart att det ska vara mål. Jävligt dåligt försvarsspel dock.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Supportern: Tycker fan inte det skall godkännas.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Helt otroligt, varför varför varför är man inte förvånad..

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Va dem så hårda o gav en femma förut så bör de va lika hårda nu, och då ska det dömmas bort

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Supportern: inget mål om
Regelbok följs

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Undrar om det där döms bort? Man vet ju aldrig med domarna i matchen nu.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Qvarre: Måste ju vara mål

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Blir nog tyvärr mål

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Inte mål.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Qvarre: Solklar mål

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Qvarre: inget mål!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978:
Fan, där måste man vara snabbare på pucken.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Sånt bedrövligt byte. Två jättechanser för Skellefteå fria med Källgren. Där en blev mål. Eventuellt då.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
dabif: Larssons mål

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
dabif: Andra gången de kommer fria i den ytan på kort tid

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
xFafx: Vad fan håller dom på med ??

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
parks: vad håller de på med??


Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Så Ceda andra för ikväll, YES
Trots det blodtrycket på 180/>110 mmHg.
Och då är det lågt jämförelse med förra matchen

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Men fan hjälp kjellgren på returen

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
backen måste ju ha koll på sista gubben där.. uselt gjort..

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Supportern: FAAAAAAAAANNNNN

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
xxx BIF xxx: om inga utvisningar så vinner vi.. men gäller att inte bli passiva än.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
WO ho ho ho ho ho

Charle-Édouard D'Astous

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Såja! Skjut mot plocken!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
rafalski: Vårt 5v5 är magiskt, helt ologiskt hur vårt special teams kan va så under isen

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
xFafx: sjukt bra målradar han har

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: Charlemagne!!!

Vilken mörsare!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Helvete vilket skott!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Kung Chucky!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Fan. Vad. Han. Är. Bra!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: yeeees, Kylskåpet💪💪💪🇧🇪

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Gavve: Charles-Édouard D'Astous är så JÄVLA BRA!!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZZ!!!!!!🤣🤣🤣🤣🇺🇿


Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Horace76c: Såja, D ástous!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Charlie D!!!!!!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
JA men så ja D'Astous!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Dastouoooooo!!!!!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Charles!!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Det är tydligt att man undviker att lägga pass till 70. Jätteproblem! YES!


Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: du har nog rätt….oavsett vad du och jag tycker från soffan så har han Gällas förtroende (vilket i sig är ofattbart)

Scott, älskar killen🇧🇪

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen:
Är vi med efter andra så tror jag att vi tar detta.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Grin-Olle: OH, det låter som att det inte funnits tidigare haha.
Vi har väl haft typ 200 pp så möjligheter att fila på det har nog funnits. Att fortsätta med samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat är väl definitionen av idioti.
Ett par dagar att fila på pp innan en ev finalserien kommer inte göra någon skillnad om man inte väljer att förändra på vilka spelare och taktiken.

« · 2865315 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)