« Föregående · 2865584 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jockster : fan va du har hakat upp dig på det där! Luktar konsument lång väg
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jockster : Men han får ha dina konstiga åsikter inför svenska folket. Märkligt. Skulle inte betrakta honom som en skarp hjärna 😂
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: Mållös, lite som SAIK.
Älskar att Chucky jagar ett hattrick!
Älskar att Chucky jagar ett hattrick!
+ 5
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Treklövern1912:
Han är precis som alla andra fullt berättigad att ha en åsikt & hans fördel är att han sitter som expert i tv rutan & når ut till en mängd individer.
Lovar att om det hade varit ett bortdömt BIF mål så skulle alla här inne hållt med & hyllat hans åsikt.
Han är precis som alla andra fullt berättigad att ha en åsikt & hans fördel är att han sitter som expert i tv rutan & når ut till en mängd individer.
Lovar att om det hade varit ett bortdömt BIF mål så skulle alla här inne hållt med & hyllat hans åsikt.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Så nu vilar brynäs till måndag sen är det en veckas av konstant boxplay träning
+ 16
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: NUU ERE KLART IAF GRATTIS TILL FINALEN!!!!🤣🤣🤣🇺🇿
+ 14
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Erat: från Lahtinen-hockey till KLM-hockey.
Grattis vänner: från HA till final, Åshöjden🇧🇪🇧🇪💪💪
Ni slipper mitt svammel efter matchen, middag direkt efter🇧🇪🇧🇪👊
Grattis vänner: från HA till final, Åshöjden🇧🇪🇧🇪💪💪
Ni slipper mitt svammel efter matchen, middag direkt efter🇧🇪🇧🇪👊
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: Så enkelt är det att spela pp. Se bara till att skapa rörelse och oreda i försvaret.
+ 4
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: Och OJ vad det kommer domargnällas från Zaik ikväll.
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Och så får vi PP när det är ca 5 minuter kvar. Hoppas på ett mål nu!
JAAA! KOPACKA! I PP igen!
JAAA! KOPACKA! I PP igen!
+ 3
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Jäklar vad bra vi spelar just nu (jinx, jinx)
+ 3
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Tyvärr får de väl det, men jag hävdar att det är ett demokratiproblem😏
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: så är det. Men tycker generellt att vår publik kan hockey bra och skriker mest när det är rättfärdigat . Men jag är så klart jävig (men nu är jag civil!)
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Erat: Krävs nog en väldigt solklar utvisning åt båda håll för de ska ta en nu.
Men fan jag andas knappt, varenda muskel i min kropp är spänd.
Men fan jag andas knappt, varenda muskel i min kropp är spänd.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Hampie: Vad yrar du nu om?
Ointressant ifall det är Källgren som går in med klubban i motståndaren, då kontakten sker i målområdet.
Ett ställe där motståndaren INTE får vara när han anses ha stört målvakten.
Punkt slut.
Ointressant ifall det är Källgren som går in med klubban i motståndaren, då kontakten sker i målområdet.
Ett ställe där motståndaren INTE får vara när han anses ha stört målvakten.
Punkt slut.
+ 4
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Catodenäldresspöke13: Exakt! Får man vara jävig som kommentator? Nej!!!
+ 5
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jockster : Han skall inte frågasätta om mål är godkänt eller ej eftersom domarna följer reglerna. Han får ha sina åsikter för sig själv.
+ 6
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Catodenäldresspöke13: Skönt att höra att även Brynäspubliken kan bröla så fort det är minsta situation som man tycker ska vara utvisning :)
Man bara hatar det när Saiks publiik skriker.
Man bara hatar det när Saiks publiik skriker.
+ 5
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Flertal lägen där vi skulle ha med oss utv nu. Tydligt att dom inte tänker blåsa nu
+ 5
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Det blir fina kontringslägen nu när SAIK måste lyfta upp laget.
+ 6
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Tycker det är skamligt just nu vilken favör kommenteringen ger Skellefteå angående domslut. Håll käften och referera matchen
+ 15
« Föregående · 2865584 · Nästa »
Skål!