1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779101 inlägg · 7967 ämnen
« · 2865584 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Riktigt härligt gjort av boysen. Vi städar av Skellefteå med 4-1 i matcher. Inget snack totalt sett. Hatten av för alla, men särskilt Källgren!

Skål!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jockster : fan va du har hakat upp dig på det där! Luktar konsument lång väg

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jockster : Men han får ha dina konstiga åsikter inför svenska folket. Märkligt. Skulle inte betrakta honom som en skarp hjärna 😂

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Matchens lirare Källgren

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: Mållös, lite som SAIK.
Älskar att Chucky jagar ett hattrick!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Charles: kul för källqvist, varit en jätte idag

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Treklövern1912:
Han är precis som alla andra fullt berättigad att ha en åsikt & hans fördel är att han sitter som expert i tv rutan & når ut till en mängd individer.

Lovar att om det hade varit ett bortdömt BIF mål så skulle alla här inne hållt med & hyllat hans åsikt.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Källgren jävligt bra idag!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: när släpps biljetterna?

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
gwl: Petter låter dämpad

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Så nu vilar brynäs till måndag sen är det en veckas av konstant boxplay träning

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
SuneMangs: Grattis till finalplatsen!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Ja, det är i Gävle guldet vill vara 🥳

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: NUU ERE KLART IAF GRATTIS TILL FINALEN!!!!🤣🤣🤣🇺🇿

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Erat: från Lahtinen-hockey till KLM-hockey.


Grattis vänner: från HA till final, Åshöjden🇧🇪🇧🇪💪💪

Ni slipper mitt svammel efter matchen, middag direkt efter🇧🇪🇧🇪👊

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
nittontolv: Nu gråter pappa igen🥹

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Schonning: FORZA BRYNÄS!

FRAMÅT! KROSSA SKELLEFTEÅ!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: Så enkelt är det att spela pp. Se bara till att skapa rörelse och oreda i försvaret.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: YES!
Nu är korken ur i PP,

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Vi spelar final!!! Älskar dom här grabbarna alltså!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Fortsatt 100%!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Guldet ska hem!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Gavve: Jackie Boy!!!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAA, FIIIIIINAAAAAALLLLL!!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Sjukt bra 3:e period så här långt!

JAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Nu spelar vi av tiden i det här PP. Inga risker.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: Och OJ vad det kommer domargnällas från Zaik ikväll.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jerkass heter han va?

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Och så får vi PP när det är ca 5 minuter kvar. Hoppas på ett mål nu!

JAAA! KOPACKA! I PP igen!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Jäklar vad bra vi spelar just nu (jinx, jinx)

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: slarva intr!

Idag har källgren verkligen varit bra.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Heja Källgren

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: Agenda eller inte, Indrasis !!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Tyvärr får de väl det, men jag hävdar att det är ett demokratiproblem😏

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jonjo: så är det. Men tycker generellt att vår publik kan hockey bra och skriker mest när det är rättfärdigat . Men jag är så klart jävig (men nu är jag civil!)

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Erat: Krävs nog en väldigt solklar utvisning åt båda håll för de ska ta en nu.
Men fan jag andas knappt, varenda muskel i min kropp är spänd.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Catodenäldresspöke13: Exakt så, jävligt irriterande!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Nu faller dom lätt....

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
dabif: Lahtinen-hockey

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Hampie: Vad yrar du nu om?
Ointressant ifall det är Källgren som går in med klubban i motståndaren, då kontakten sker i målområdet.
Ett ställe där motståndaren INTE får vara när han anses ha stört målvakten.
Punkt slut.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Catodenäldresspöke13: Exakt! Får man vara jävig som kommentator? Nej!!!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Jockster : Han skall inte frågasätta om mål är godkänt eller ej eftersom domarna följer reglerna. Han får ha sina åsikter för sig själv.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Catodenäldresspöke13: Skönt att höra att även Brynäspubliken kan bröla så fort det är minsta situation som man tycker ska vara utvisning :)

Man bara hatar det när Saiks publiik skriker.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Flertal lägen där vi skulle ha med oss utv nu. Tydligt att dom inte tänker blåsa nu

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Det blir fina kontringslägen nu när SAIK måste lyfta upp laget.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Supportern: Bra i mittzon nu

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Tycker det är skamligt just nu vilken favör kommenteringen ger Skellefteå angående domslut. Håll käften och referera matchen

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Lindström: mycket bra spel!

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Vilka svanar, direkt pinsamt hur dom filmar nu.

Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Thellen: spela Lahtinen-hockey nu, lägen dyker upp

« · 2865584 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Joppe: Lyssnade på podden med Bobby idag.

Han blev ju klar typ 22 juli.
Han väntade på ett förslag från NHL, fick inget och hade inget annat förslag heller att ta ställning till.
Så det enda han fick på hela sommaren var från Brynäs.

Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)