« Föregående · 2865315 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Borde vara mål. Hade det varit no 8 istället för 70 i hemjobbet hade det inte blivit mål.
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
hade de vart omvänt hade jag blitt galen om man tagit bort målet..
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Zappaholic: Vem fan vet. Visst att man inte ska bli störd men om man hakar motståndarens ben som målvakt så borde väl inte målet dömas bort...
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Klart att det ska vara mål. Jävligt dåligt försvarsspel dock.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Va dem så hårda o gav en femma förut så bör de va lika hårda nu, och då ska det dömmas bort
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Undrar om det där döms bort? Man vet ju aldrig med domarna i matchen nu.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Sånt bedrövligt byte. Två jättechanser för Skellefteå fria med Källgren. Där en blev mål. Eventuellt då.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
dabif: Andra gången de kommer fria i den ytan på kort tid
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Så Ceda andra för ikväll, YES
Trots det blodtrycket på 180/>110 mmHg.
Och då är det lågt jämförelse med förra matchen
Trots det blodtrycket på 180/>110 mmHg.
Och då är det lågt jämförelse med förra matchen
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
xxx BIF xxx: om inga utvisningar så vinner vi.. men gäller att inte bli passiva än.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
rafalski: Vårt 5v5 är magiskt, helt ologiskt hur vårt special teams kan va så under isen
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Det är tydligt att man undviker att lägga pass till 70. Jätteproblem! YES!
+ 2
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfver: du har nog rätt….oavsett vad du och jag tycker från soffan så har han Gällas förtroende (vilket i sig är ofattbart)
Scott, älskar killen🇧🇪
Scott, älskar killen🇧🇪
+ 1
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen:
Är vi med efter andra så tror jag att vi tar detta.
Är vi med efter andra så tror jag att vi tar detta.
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Grin-Olle: OH, det låter som att det inte funnits tidigare haha.
Vi har väl haft typ 200 pp så möjligheter att fila på det har nog funnits. Att fortsätta med samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat är väl definitionen av idioti.
Ett par dagar att fila på pp innan en ev finalserien kommer inte göra någon skillnad om man inte väljer att förändra på vilka spelare och taktiken.
Vi har väl haft typ 200 pp så möjligheter att fila på det har nog funnits. Att fortsätta med samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat är väl definitionen av idioti.
Ett par dagar att fila på pp innan en ev finalserien kommer inte göra någon skillnad om man inte väljer att förändra på vilka spelare och taktiken.
« Föregående · 2865315 · Nästa »