SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1875213 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Då har vi 6 lika i poäng denna säsong mot DIF och har samma mot HV och har spelat en seger mot Växjö och ytterligare två till OT...vi är bra mot de bra :)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}:
Så ja!!!
Segerrecept... Tog en whiskey till matchen efter en lång dag på jobbet. Senast jag tog en whiskey till hockeyn blev det flera glas men seger då också... Får fortsätta på den inslagna vägen i fortsättningen 😎
Så ja!!!
Segerrecept... Tog en whiskey till matchen efter en lång dag på jobbet. Senast jag tog en whiskey till hockeyn blev det flera glas men seger då också... Får fortsätta på den inslagna vägen i fortsättningen 😎
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Otroligt bra match. Perfekt rakt igenom. RAUTIO KUNG, BERRA helt briljant. Han dominerade.
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Hur fan kan det bli varsin 2:a Diffaren kom ju in som andra gubbe!!
Så jävla gött bra Brynäs!!!
Så jävla gött bra Brynäs!!!
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: JAAAA Brynäs vinner en attitydseger med 2-0 och Rautio kung <3 Tack för kaffet älskade Brynäs
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Väldigt fin bortamatch. Just så här ska vi spela varje match.
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Tack Mållgan, hade det var åt andra hållet hade man blivit galen
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Asså Miller och Alcén... KÖR DÅ. Klockren 2 mot 1a och det bara står och tittar.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Sådana där utvisningar ska vi ju undvika i sådant här läge i matchen....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det där hände för att Fälth vad slö i egen zon. Hur mycket tid som helst med nerjagad och förlorad puck.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Oj oj.. håller ni Dif till 8 skott på hemmais? Starkt 👊
Kanske det blir en lugnare bok här ikväll då.
Kanske det blir en lugnare bok här ikväll då.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Ja flåsässigt gör vi det, tycker DIF får slita oerhört mkt och får ut så lite....inga utvisningar bara...tycker det här är vår match i attityd ikväll...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: det verkade som att han tyckte det själv också. Helvete va bitter han var över det där :-)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Det som är så jobbigt med andra lags fans. De förstår inte spelet.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Vi kör slut på dom tycker jag...PP nu och Hovet i upprorstillstånd, skärp er publik
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Ja samtidigt skapar ju inte DIF direkt något, men jag vill se Brynäs mera på deras sida :) Kommer kanske en spelvändning snart,,,,
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Två skott på 15 min trots spelövertag av Dif. Vittnar om bra försvarsspel.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vuollerim: Han har ju aldrig varit någon riktig Brynäsare alla år jag känt honom, han e fostrad i GGIK :)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Gäller att driva på mål igen och vara obekväma annars kommer det ringa.....
Dif har trampat igång
Dif har trampat igång
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Stefan R 63:
Hmm, vad har hänt med Wikegård? Så mycket positivt om Brynäs har han väl inte sagt på hela säsongen förut?
Hmm, vad har hänt med Wikegård? Så mycket positivt om Brynäs har han väl inte sagt på hela säsongen förut?
+ 2
« Föregående · 1875213 · Nästa »
