SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1875434 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Konstigt att fiskrensarna får stå och hålla i Brynäsarna efter varje närkamp?!
Gött att se Granis åka in på mål efter avblåsning varje gång 👍🏻
Gött att se Granis åka in på mål efter avblåsning varje gång 👍🏻
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ska man inte vänta 3 sekunder innan man blåser? Varför dessa för tidiga avblåsningar?
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
xxx BIF xxx: Det blir nog ingen målfest detta hehe, ett skitmisstag som kommer att avgöra, men ta bort den där Westerholmaren från målgården, retsamma figur :)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Haha gott! Tycker JJ varit dålig hela året. Han var en så kallad ”One season wonder” förra säsongen.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nilsson är ju iallafall ljusår bättre än liljewall, mycke rappare på rören å skapar ju vissa lägen åt sig själv och andra
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Var den där också i ramen eller? Hade ljudlöst och såg bara i ögonvrån. Kom igen nu!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Alltså... kan inte smälta att vi inte mäktar med bättre PP med den uppställning vi har...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8356}: Ja givet, måste hitta lya först men har ju föräldrar att slagga hos så länge nära rinken :) 3 veckor till sen går flytten....är det någon mer än mig som tycker JJ känns sval i sitt spel?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
I dagens match ser vi också hur mycket bättre de blir när man har övre etage öppet med. Massa folk på övre på långsidorna. Väldigt tydligt att folk gärna sitter där. Otroligt klumpigt att man började skärma av. Det var väl det enda negativa grejen Johan Stark gjorde, antar att Micke sätter stopp för det nästa säsong.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Såg lite komiskt ut när domaren lyfte bort clarken där som om han var en 8åring...
Blir en tuff match - bättre offensiv önskas nu..
Blir en tuff match - bättre offensiv önskas nu..
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Haha se där! En trevlig stad, ursprungligen från Kungsbacka men studerar nu i Halmstad. Jaså, blir det årskort då?
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Ja men man spelade ju igår också så att något driv tror jag inte idag men kriga och sätt en puck det räcker långt :) Två mål gjorda totalt efter en period av 6 matcher som spelas just nu i SHL...viktiga poäng nu som står på spel
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Två ramträffar denna period. Tycker vi tävlar på ett helt annat sätt än mot Örebro och KHK.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8356}: He, he ja jag bor också i Halmstad men skall hem igen nu till Gävle efter 5 år här :) PP nu
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Så kan det vara men på hemsidan skrev man att det blir över 5000. Framförallt på ståplats det ser glest ut vad jag kan se från TV-Soffan i Halmstad.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Dags att steppa upp det fysiska spelet om det ska bli några pinnar idag.
Blomman ombytt?
Blomman ombytt?
« Föregående · 1875434 · Nästa »
