SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1876333 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Dallemas: Vi har Nilsson, Asklöf och Liljewall ordinarie idag. Jämför trupper gubbe för gubbe så förstår du nog varför.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kan nån jävel förklara för mig hur alla jävla lag vi möter lyckas etablera långa anfall på oss medans vi tamefan knappt hinner få in oucken i offensiv zon innan den är ute igen?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Det är väl fint av Bert som Man att gråta lite...han e nog glad att Roger Rönnqvist Frölunda torskade iag :) Men han kanske får anledning att gråta efter matchen ;)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Fernström är tät efter isen nu till skillnad mot tidigare, bra jobbat av målvaktstränaren där.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Hårt pressade nu när SAIK steppar upp lite....håll i nu, men ta bort den där jävla Lindström från målet...hehe
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Är han skadad eller nåt? Tycker han varit jävligt anonym länge nu.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Aj aj vad Lindholm fick åka lätt in där...håll i nu för böveln Brynäs..får gärna sätta 2 puckar till i deras kasse :)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Klubba i ansiktet på Alcen och tripping på Bertil inom 30 sek
Ingen åtgärd.
Alcen nuddar Lindvall som svandyker bakåt med en baklänges Mollbergare i stående.
2 min på Alcen.
Hmmm....
Ingen åtgärd.
Alcen nuddar Lindvall som svandyker bakåt med en baklänges Mollbergare i stående.
2 min på Alcen.
Hmmm....
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: He,he...nu har vi samma läge 1-0 i andra och lägen på fler...så Fernström får gärna bli hjälte
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Absolut :) Vi är ju inte ens bar efter hörnen ...det är ju på mål, vara i skottlinjen vi var bra på förra säsongen....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: har ibland tänkt att Huge är en seriös människa med en enorm tro på sitt lag men nuvisa han sitt rätta jag! 0 koll o hånar en gamal hjälte! Han är är inte värd att kommentera längre
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Stefan R 63: Sluta nu. Säger Huge att Honken släppt i fyra så är det så 😁
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Önsketänker du att det ska gå dåligt för Honken? Trist inställning..
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: host host . Det var Jönsson som startade å släppte in dom 3 första . Host host .
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Stod Honken från start!?
Inte enligt mina uppgifter , har Huge annan info månne ?
Inte enligt mina uppgifter , har Huge annan info månne ?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Ja, dåligt ingripande av Jönsson. Hamnade han på Bz:s radar nu bäva månde?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov: Säg så här: iaf inte så säkert, som de med ömma tår har påstått, att Honken hade varit ett bättre val....😀
0-1 en supertavla, släpper retur på en lyftning som knappt har styrfart...
0-1 en supertavla, släpper retur på en lyftning som knappt har styrfart...
« Föregående · 1876333 · Nästa »
