SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1876385 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Nej den var verkligen inte korrekt. Såg du reprisen? Han tappar ju bara skäret och går ner på knä. Sedan trippar han Palushaj.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov: Korrekt tvåa på Ölund. Synd bara att domarna inte varit lika alerta på regelvidrigheter från SAIK...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Men för fan släng ut kommentatorn som bara mal om SAIK o bara highlights på SAIK..
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Ja han fick väl en liten törn i andra där då det borde blivit utvisning..SAIK har ju inte suttit en sekund där, bara varit en tvåa på Brynäs so far!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Nä, när man kallar egna spelare för sopor, idioter, värdelösa osv, då är det förstås inget hånande utan hyllande....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: tänka sig att Alce’n har gjort lika många mål som Bud Holloway den här säsongen
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Uhhhhh Boqvist vilken smörpassning dom gett varandra nu utan att göra mål, vi måste göra mer mååål gubbar :)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Ja, det var väldigt allvarligt menat.
Det framgår ju klart av blinksmileyn, eller hur.
Sen är det lite komiskt att samma personer som gnäller om ”hån” mot Honken, själva och gladeligen brukar håna egna spelare och ledare.
Tragikomiskt så det förslår...
Det framgår ju klart av blinksmileyn, eller hur.
Sen är det lite komiskt att samma personer som gnäller om ”hån” mot Honken, själva och gladeligen brukar håna egna spelare och ledare.
Tragikomiskt så det förslår...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Hade några trista minuter. Kanske var min egen uppkoppling. Funkar bra nu igen.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Ja vi leder ju och håller samtidigt nollan. Bra om det fortsätter likadant 😂
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas:
Tycker Nilsson gör det bra jag. Har dessutom saknat våra junisar så tycker de är kul med Asklöv, sett pigg ut det han spelat tycker jag..
Tycker Nilsson gör det bra jag. Har dessutom saknat våra junisar så tycker de är kul med Asklöv, sett pigg ut det han spelat tycker jag..
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Skitsamma att du gör fel och inte håller koll på vem som står. Det som är så jävla illa är att du önskar att vår Brynäsikon Honken går dåligt för att du ska få rätt och peka finger åt alla här inne som hellre vill ha honom än Fernström i Brynäs-tröjan...
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: inget fel på sändningen från Gavlerinken.
Det där med månen tror jag inte på heller.
Det där med månen tror jag inte på heller.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov: Otroligt.....För 50 år sedan skickade man bilder från månen. 2018 har man problem med sändning från Gävle......
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Va, har jag fel hela tiden?
Har Honken släppt in fler än 3 mål?
Ja, då hade jag fel igen då... :-)
Har Honken släppt in fler än 3 mål?
Ja, då hade jag fel igen då... :-)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Stefan R 63: "har ibland tänkt att Huge är en seriös människa med en enorm tro på sitt lag"
Ack så rätt du tänkt, min vän. Fortsätt så. Jag är en seriös människa och har alltid, om inte en enorm, så iaf tro på mitt lag.
"Han är är inte värd att kommentera längre"
Kan jag ta det som ett löfte, att du slutar kommentera mina inlägg?
Eller är det bara snack, som vanligt?
Ack så rätt du tänkt, min vän. Fortsätt så. Jag är en seriös människa och har alltid, om inte en enorm, så iaf tro på mitt lag.
"Han är är inte värd att kommentera längre"
Kan jag ta det som ett löfte, att du slutar kommentera mina inlägg?
Eller är det bara snack, som vanligt?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jo men vi har ju en 1:a och en 2:a lina oxå å dem får fan ingen snurr nå längre stunder varken denna eller nån annan match heller
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: He, he släpp det där nu, oavsett så går det tungt för båda KHK:s målvakter och jag gjorde en enorm missräkning på mitt PP spel som singlade KHK, tyckte Rögle såg usla ut igår....ja det kan bli tvåsiffrigt det där...i Gävle lär det inte bli det, samma läge som i torsdags 1-0 ledning inför sista perioden, hoppas vi få spela PP i fem minuter nu istället :)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
moment22: Ledsen, man jag satte en blinksmiley efter det där med önsketänkande om Honken. Trodde därmed att det inte skulle tas så allvarligt, men det funkade uppenbarligen inte så bra...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Oroväckande att vi gör så jäkla få mål. Liknar väldigt mycket mot Frölunda den här...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Till er alla härinne: får tacka så mkt för omtanken när ni påpekade att jag hade fel: det var inte Honken som släppte in 4 mål. Förstår att ni kastar er på tangentbordet när jag hade fel, det händer ju som bekant inte så ofta. Men tack iaf.
Och en liten korrigering kanske är på sin plats: Honken släppte inte in 4 mål, han har ju bara släppt 3 stycken ser jag nu.
Mitt åt.... :-))
Och en liten korrigering kanske är på sin plats: Honken släppte inte in 4 mål, han har ju bara släppt 3 stycken ser jag nu.
Mitt åt.... :-))
+ 2
« Föregående · 1876385 · Nästa »