SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1878012 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Pettisbif: Linköping har väl typ 8 förluster de senaste 9 matcherna och borde rimligtvis ha noll självförtroende och Brynäs ska käka upp dem hemma. Men årets lag hittar tamejfan alltid ett sätt att förlora matcherna.
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Hahahaha jag fattar verkligen inte hur dom kan med att agera så här jävla patetiskt illa match efter match, det sitter ju för HELVETE folk som betalar för att titta på dom! Ett gäng ryggradslösa överbetalda kräk kan man sammanfatta denna förening som!
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Herrejävlar vad mycket egna misstag vi gör.
Ja, idag är vi väldigt dåliga, det inser nog vem som helst.
Framåt så jobbar vi inte som en enhet utan jobbar knappt en och en.
Bakåt är det ju som yra höns, men framförallt är det ju de egna misstagen som gör att vi kommer i väldig ofas.
Fälths passning på sista målet är för jävla bedrövligt.
Jensen innan Gunde åker på sin utvisning så LHC får chansen till PP.
Ja listan på små, små enkla detaljer kan göras lång.
Ja, idag är vi väldigt dåliga, det inser nog vem som helst.
Framåt så jobbar vi inte som en enhet utan jobbar knappt en och en.
Bakåt är det ju som yra höns, men framförallt är det ju de egna misstagen som gör att vi kommer i väldig ofas.
Fälths passning på sista målet är för jävla bedrövligt.
Jensen innan Gunde åker på sin utvisning så LHC får chansen till PP.
Ja listan på små, små enkla detaljer kan göras lång.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Den rubrik jag vill se i morgon är "Brynäs sparkar sin sportchef pga för många misslyckade värvningar"
+ 15
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KulaShaker: Får inte de nya tränarna bättre material att jobba med än så här, hjälper det inte.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Fyfan vilken parodi! Som ett gäng strykrädda fjantar.
Ska vi tro att Brynäs är med nästa avsnitt av Fuskbyggarn?
Ska vi tro att Brynäs är med nästa avsnitt av Fuskbyggarn?
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Kravbilden på spelarna från lagledningen måste vara helt obefintlig. Hoppas på helt nya tränare nästa år för Sjödin & co har ju tappat greppet.
+ 6
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Finns 2 spelare som kan gå med rak rygg efter säsongen . Berra å Gunde .
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas:
Jag kommer inte stödja Brynäs ett jävla skit mera den här säsongen. Allt är ledningen plus Bz fel!! Jävla ryggdunkar förening. Spyr i min egna mun
Jag kommer inte stödja Brynäs ett jävla skit mera den här säsongen. Allt är ledningen plus Bz fel!! Jävla ryggdunkar förening. Spyr i min egna mun
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Tja, vi kan åtminstone konstatera att eventuell "hemmafördel" för motståndarna inte kommer att betyda något.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Att bli nollade i sista hemmamatchen skulle sammanfatta den här säsongen ganska bra.
Bra jobbat!
Bra jobbat!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Det är fint av dig att vara på plats och tacka av laget för en gedigen säsong. Glöm inte att köpa blommor och choklad till Bz.
+ 7
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Herregud! Brynäs är under totalt haveri och du sitter och letar fel på domarna!
+ 9
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Har precis bokat biljetter till åttondelen. Känns som en plikt mer än att jag gör det av lust...
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Stefan R 63: oj 0-3 är det någon som bryr sig . ?? Inte spelarna i allafall .
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nu börjar även BP fallera, skönt att vi bygger självförtroende inför slutspel.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Vi hade ju mer än "några byten" i november-december iaf. Men nu i efterhand börjar man ju undra om det var vi som var bra eller bara att de andra lagen hamnade i den sedvanliga novemberlunken.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jensens vanliga jävla idiotpass i PP som sätter Gunde i skiten. MÅSTE han tvärvända och skjuta ett jävla slagskott på egen back varje jävla gång i vårt värdelösa PP!?!?!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: DET har jag undrat över många gånger . Är mer rädd för vad som står på isen nästa säsong . Va är det för djävla utvisningar dommarna hittar . Svenska dommare levererar som vanligt .
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: hur fffffffaaaan kan jensen få förstöra varenda pp! Han tittar upp o slår ändå passningen rakt till en vit!
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Japp det var länge sedan jag såg vad som finns i detta laget förutom ett skitspel!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Jepp, Blomman, Jensen, Ikonen, Clark, Öhlund och Sunken hittar helt plötsligt formen. Samtidigt som PP blir 25%-igt och målvakterna spikar igen. Det är väl inga konstigheter?? Vem köper champagnen?
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Men i så fall är då den delikata frågan varför de inte "vill"??
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: det sjuka är att jag tror det är en inställningsfråga . Vi har alla sett vad som finns i laget . Om dom vill .
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Dags att vila Gunderson, känns som han kommer bli skadad innan kvällen är över.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Jag e hur lugn som helst. ;) Zappar lite hit o dit o ser alla matcher....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{2064}: va faaan är detta . Är det någon spelare som har någon stolthet för världens vackraste ishockey ställ. Må för fan illa av det jag ser .
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Mannberg tycks ha drabbats av ”kontraktsförlängningssjukan”. Helt osynlig efter underskriften...
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det ska bli intressant att se om
Linköpingsspelaren får lika många
matchers avstängning för bentackling
som vi fick tidigare under säsongen.
Med tanke på att det här var en mycket
klarare bentackling så borde det bli
fler matcher nu.
Så upp till bevis för domarna
och diciplinämnden. Om det
råder likhet inför lagen.
Eller om Brynäs bedöms efter
en egen hårdare straffskala?
Linköpingsspelaren får lika många
matchers avstängning för bentackling
som vi fick tidigare under säsongen.
Med tanke på att det här var en mycket
klarare bentackling så borde det bli
fler matcher nu.
Så upp till bevis för domarna
och diciplinämnden. Om det
råder likhet inför lagen.
Eller om Brynäs bedöms efter
en egen hårdare straffskala?
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rodrigo: Engsund i Luleå mosar Möller, nja det var inget ojust där inte, haha axeln tar ju precis lika hårt på huvudet där som Sunkens smäll....mmm jämn domarnivå!
+ 1
« Föregående · 1878012 · Nästa »