SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1840763 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Sputnik: nåja. Så långt kommer inte dehär att gå. Det kan jag nästan garantera :-)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Hur fan ser matchen ut ? Kan inte kolla idag . Kör tradaren just nu.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Hehe nej det tror inte jag heller, var tvungen att retas lite bara. Ni har för bra lag och blir nog farliga framöver när laget börjar kugga i lite mer. Sen är det absolut ingen garanti att vi är i toppen hela tiden heller. Allsvenskan är sjukt jämn just nu och det kan svänga sjukt snabbt.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: som vanligt. Räcker det som en kortfattad analys? Vi leder iaf. 2-1 inför 3e
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Väldigt bra sändning från Viasat. Det är väldigt tydligt att det är Melins ledarskap som varit orsaken till kräftgången i starten av serien. Det behöver säkert inte vara sämre än Bulans ledarskap, men vi har 21 spelare från förra årets trupp som måste vänja om sig till en ny ledarstil. Det kommer ta tid.
+ 6
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skrubben: ja. Jag blev imponerad. Djupgående funderingar, bra och riktiga analyser. Inte bara säga att de är skit åsså är det bra med det.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : jag med. Hoppas man fortsätter med den även när Clark och Jensen är tillbaka.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vafan är det med Blomman idag?!
Inte ett rätt och segare än sirap med allt han gör.
Inte ett rätt och segare än sirap med allt han gör.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skrubben: Har bara sett drygt 20 minuter av matchen. Hur kom du fram till det?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Blir helt deprimerad av det här spelet. Nedpressade i egen zon, dump, ibland icing, repeat.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Liljewall målkåt.
Ger bort matchen, gruppsegern, bättre lottning...
Dåligt...
Ger bort matchen, gruppsegern, bättre lottning...
Dåligt...
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Det var ju inte ens nära heller, pucken gick väl typ 2-3 meter utanför.....
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: va fan händer???? Är det vår duktiga röglespelare som briljerar??
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
man får fan inte må bra ofta i livet. dagen börjar med mardrömsbesök hos tandläkaren och slutar med det där. life sucks
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Så jävla patetiskt. Helt otroligt. Liljewall ditt jon. Sånt där skit gör inte ett bra lag. Fyfan vad arg jag blir på inställningen och ren idioti. Alla spelar för sig och inte som ett lag. Dra åt helvete.
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Vi behöver inte den här skittuneringen heller, vi skulle behöva träna på grunderna istället!
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Hahaha herregud! Självförtroendet är i botten och så detta! För er som tycker Liljewall ska vara kvar får klippa ihop high-lights efter den här matchen, killen är helt borta. Inget jobb, ingen skridskoåkning, ingen fysik, inget driv, INGENTING! Se nu till att agenten får leta ny klubb åt honom!
+ 10
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Är ju inte att man förlorar en CHL match som gör en arg, besviken, bekymrad, ledsen u name it. det är hur tomma på hjärta och engagemang som utstrålas av detta lag. piss
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Seriöst. Melins personlighet speglar av sig perfekt på hur laget presterar. "Ingen glöd", säger Blomqvist. Ser ingen glöd hos Roger heller. Fyfan.
Vi kommer se mer sånt här under säsongen.
Vi kommer se mer sånt här under säsongen.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Men du vet att det tar lååååång tid att förstå vad en ny tränare menar....😎
« Föregående · 1840763 · Nästa »