SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1842599 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Dilemmat är att han inte kan skriva SAIK heller. Då tror vi vi är på bandy...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Ja, Brynäs mycket passivare. Bra att de spelar Ersson istället för Larsson. När självfötroendet är tillbaka i Brynäs så behöver de kreativa lirarna stiga fram igen.
Ölunds felbeslut symptomatiskt.
Ölunds felbeslut symptomatiskt.
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Sunken har spelat upp sig. Kul att se! Märks att han sitter på utgående kontrakt.
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Undra om Brynäs tränar på 2 mot 1or för det har varit bedrövligt i flera år känns det som.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{2064}: Jag tycker att Brynäs hittills gör en perfekt match taktiskt sett. Självklart görs det en del missar men jag gillar att man är lite mer återhållsamma med att sätta press och nyttjar SkAIKs (test på förkortning) misstag. Larsson var väl minus 6 i senaste matchen och behöver kanske lära sig lite avvägningar. Hans tid kommer nog men rätt att ge mer tid till Ersson i detta läge.
Noterar också att Felix är bästa målvakten hittills i matchen. :)
Noterar också att Felix är bästa målvakten hittills i matchen. :)
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : haha ja. Sen finns det en ?granskning? av AIK som han aldrig fullföljde. Allt var fel. Han är djurgårdare ska sägas.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KalleTeodor: ja Brynäs gör sina bästa 2 perioder för säsongen.
Men jag tycker nog Ortio är vassare än Felix såhär långt. Han har rånat oss och Clark flertalet gånger.
Men jag tycker nog Ortio är vassare än Felix såhär långt. Han har rånat oss och Clark flertalet gånger.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Det var ett skämt med alla som stirrar sig blinda på räddningsprocent. Ortio har varit otäckt bra och Sandström har också varit bra men visst är Ortio hittills matchens lirare.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tycker nästan att Brynäs har haft dom giftigaste chanserns
Och var inne i Skellefteås forum...Yoda Marklund ...där går inte hissen ända upp,mer enögd än någon annan
Och var inne i Skellefteås forum...Yoda Marklund ...där går inte hissen ända upp,mer enögd än någon annan
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Båda målvakterna har gjort en bra match hittills. Felix såg lite darrig ut i början men gjorde en riktigt bra andraperiod.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Metalman: Haha, ja stanna i Brynäs forum du, här förekommer iallafall lite diskussion. Skellefteås forum är väl mest två gaphalsar som bekräftar varandras åsikter. Inte mycket kritisk diskussion där inte.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Felix är väl isf lika stor rånare som Ortio, sett till öppna målchanser för SAIK.
Otroligt egentligen hur små marginalerna ändå är. Mannbergs närskott idioträddas och 2-0 där istf orättvisa 1-1 hade gett SAIK rejäl uppförsbacke...
Otroligt egentligen hur små marginalerna ändå är. Mannbergs närskott idioträddas och 2-0 där istf orättvisa 1-1 hade gett SAIK rejäl uppförsbacke...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: vi gör en av våra bästa matcher idag. Sandström riktigt duktig. Sen tycker jag mig kunna skönja en aning mer energi.
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Nu är vi alltför passiva, det slutar aldrig bra. När vi anfaller är det bara forwards och inga backar med.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäs spelar jämnt med Skellefteå i 2,5 perioder. Det bästa vi gjort på hela säsongen oavsett hur det slutar.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: Våra kontringar är för långsamma, och anfallen för korta. Några spelare ser lite slitna ut. Kämpa!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Så sjukt, domaren står bakom Lindström när han slashar Clark. Tack för den idiot
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Dålig kyla av Clark MEN förjävla dåligt av Zebra att inte ta Lindströms hakning
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: i detta läge så är jag mer nöjd med att de ser ut som de gillar att spela hockey. Sen gör vi ju mål i bp
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Men för helvete domaren Lindström åker upp och trippar CLARK 20 meter från spelet sen får vi utv???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{2064}: Våra passiva spelare sticker på kontring i BP, sluta med det omgående!!! 😉
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
eltifoso: Vem är det som trycker gilla på denna herrens inlägg, ni måste vara graft blåögda!!!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Den här kommentatorn når verkligen nya nivåer i partiskhet måste jag säga... varför sätter han sig inte helt enkelt i publiken istället...
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Hoppas de orkar kriga hela vägen...deras målvakt tas väl ut snart
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Måste bara vara i sexfingrarsarenan som de vevar repriser för att hetsa publiken...
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: gå för 3an istället för ligga på försvar mot seriens bästa målskyttar 👿
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Kämpa! Kämpa! Vilken skillnad på kampnivån till denna match. Melin-effekt direkt!?
+ 6
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pekka85: Vi spelar som Kalleteodor förordade tidigare idag, som mot Frölunda i Semin, Ruggig kämpainsats!!
+ 1
« Föregående · 1842599 · Nästa »