SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1842662 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bänknötarn: Så jävla gött att vi höll tätt på slutet, Sandström strålande idag
+ 9
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Sjödda å Larsson är kung 😂 Oerhört viktig seger för laget och moralen framåt.
+ 8
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bänknötarn: Yes, det var rysligt skönt!
En jättebra match dessutom. Hade man inte varit så nervös hela tiden så hade man nog njutit.
Puh
En jättebra match dessutom. Hade man inte varit så nervös hela tiden så hade man nog njutit.
Puh
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : Nu måste Pecka & co satsa på Felix 100%. Går inte att hatta runt på målvakter som vi gör nu!
+ 13
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: STORT GRATTIS Brynäs!
Alltid lika roligt när CryBert får gå hem utan poäng.
Det här gjord min dag.
Skål ta mig fan!
Alltid lika roligt när CryBert får gå hem utan poäng.
Det här gjord min dag.
Skål ta mig fan!
+ 27
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Fina pengar in i kassan och roligt att flera forumister här kan hänga kvar som hotade/ lovade att sluta följa denna säsong😀
Ser bättre ut nu utan Melin, sen får fundamentalisterna önska hur mkt de vill att han skulle fått mer tid.
Nu rullar säsongen vidare och Brynäs är fortsatt en het kandidat till guldet
Själv hoppas jag på slutspel för de grönvita. Fått en lite bättre start än förväntat, men ikväll kammar vi med säkerhet noll
Ser bättre ut nu utan Melin, sen får fundamentalisterna önska hur mkt de vill att han skulle fått mer tid.
Nu rullar säsongen vidare och Brynäs är fortsatt en het kandidat till guldet
Själv hoppas jag på slutspel för de grönvita. Fått en lite bättre start än förväntat, men ikväll kammar vi med säkerhet noll
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Skönt att se Sjödda och Larsson agera i båset, det behövde killarna. En underbart viktig seger och borta också mot Saik. Våran enda seger ifjol mot dem var väl också borta med 1-2 :) Starkt!
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KalleTeodor: aha. Sorry, gick bara in snabbt å läste dedär :)
Vilken jävla kämpamatch! Fyfan va gött!!
Vilken jävla kämpamatch! Fyfan va gött!!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lätt o segla iväg i i tankarna här nu.. men kan vi köra med Larsson o Sjödda resten av säsongen ??
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bifhjärta: tycker man ska testa det, om det inte dyker upp nåt man verkligen vill ha, och det finns väl inget...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978:
Vilken skillnad på ert lag det var idag. Ni gör en riktigt bra bortamatch och spelar med hjärta, grattis till vinsten och för att man fick se frågetecknet Klockare i eftermatchen intervju (enligt honom gjorde SAIK allt rätt utom mål).
Man kan ju börja fundera på vad Melin har gjort som lyckats förstöra detta lag på så kort tid, för det ser ju ut som ni bytt ut samtliga spelare jämfört med senaste mötet med SAIK.
Vilken skillnad på ert lag det var idag. Ni gör en riktigt bra bortamatch och spelar med hjärta, grattis till vinsten och för att man fick se frågetecknet Klockare i eftermatchen intervju (enligt honom gjorde SAIK allt rätt utom mål).
Man kan ju börja fundera på vad Melin har gjort som lyckats förstöra detta lag på så kort tid, för det ser ju ut som ni bytt ut samtliga spelare jämfört med senaste mötet med SAIK.
+ 5
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bifhjärta: Nä de vill jag inte, Brynäs behöver en coach utifrån och Larsson och Sjödda sköta det dom trivts med innan.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Oerhört imponerad av grabbarna som tar sig samman idag efter härdsmältan i torsdags. Låt detta bli måttstocken var arbetsinsatsen måste ligga på för resten av säsongen.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Fan, jag hade glömt hur skönt livet är efter en bra vinst!! :D Nu kan man med gott samvete unna sig en god mörk rom.
+ 14
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Håller med, menade att man inte får ta vad som helst bara för att få in en tränare snabbt.
Vänta tills man får vad man vill ha.
Melin kändes inte som nån man egentligen ville ha, utan tog i brist på annat.
Vänta tills man får vad man vill ha.
Melin kändes inte som nån man egentligen ville ha, utan tog i brist på annat.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Ingen blir gladare då än jag, tro mig. Hv ligger inte högt upp på Färjestadfans lista
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pekka85:
Idag hade spelarna ingen att skylla ifrån sig på... så kanske det skulle vara oftare.
Tre enkla!
Idag hade spelarna ingen att skylla ifrån sig på... så kanske det skulle vara oftare.
Tre enkla!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : Har svårt att bestämma mig men den blir nog en gammal klassiker. Diplomatico reserva exclusiva :)
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
hahii: Vet inte hur hårt uppknuten Johan Tornberg är nu till Cmore, men han och Sjödin i Brynäsbåset? Tummen upp för det, skulle jag spontant tycka.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: Nyström, den så kallade sportjournalisten på Expressen tycker att Melin ska ta jobbet som tränare för Leksand. Det vore väl bra, då slipper vi väl hans lönekostnader, eller?
+ 6
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ruggigt skön vinst idag. Fantastiskt starkt av laget att kunna studsa tillbaka efter all skit som varit.
Idag var försvarsspelet med Sandström i spetsen riktigt bra. Vi låg rätt i positionerna, vi hade ett bra presspel.
Riktigt skoj att se!
Sen vad gäller tränare så tror jag faktiskt mer på Sjödin-Larsson än jag tror på många andra av de ni pratat om.
Visst Jonas Rönnqvist som tagit Luleå till en SM-Final samt en Grundserievinst. Men är han så tokbra?
Johan Tornberg? Vad förutom bra analyser i tv har han bevisat?
Känns som att folk här inne sitter och skriker ut namn bara för att skrika ut dom.
För mig är det ganska självklart vad vi behöver ha in.
Vi behöver ha in en tränare som har en klar och tydlig spelide. En spelide som faller samman med den spelide som Bz vill att Brynäs ska spela med.
Han ska vara en coach som är väldigt aktiv under matcherna, en bra matchcoach helt enkelt som dessutom visar bra karaktär och känslor i båset.
Men sen vem det är - det låter jag Bz visa mig.
Idag var försvarsspelet med Sandström i spetsen riktigt bra. Vi låg rätt i positionerna, vi hade ett bra presspel.
Riktigt skoj att se!
Sen vad gäller tränare så tror jag faktiskt mer på Sjödin-Larsson än jag tror på många andra av de ni pratat om.
Visst Jonas Rönnqvist som tagit Luleå till en SM-Final samt en Grundserievinst. Men är han så tokbra?
Johan Tornberg? Vad förutom bra analyser i tv har han bevisat?
Känns som att folk här inne sitter och skriker ut namn bara för att skrika ut dom.
För mig är det ganska självklart vad vi behöver ha in.
Vi behöver ha in en tränare som har en klar och tydlig spelide. En spelide som faller samman med den spelide som Bz vill att Brynäs ska spela med.
Han ska vara en coach som är väldigt aktiv under matcherna, en bra matchcoach helt enkelt som dessutom visar bra karaktär och känslor i båset.
Men sen vem det är - det låter jag Bz visa mig.
+ 7
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Gött!!! Krigarinsats hela vägen! Caporusso på läktaren och Larsson, Liljewall bänkade. Inge vidare succe för bengas värvningar direkt.
+ 9
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
mattiask: För tidigt att säga om Sjödda-Larsson är bättre. Vi tog en seger, det var skönt, men nu är det historia. Gäller att fortsätta såhär och inte slappna av. Vi har en viktig match mot ett desperat Rögle härnäst.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Man vill inte gärna gå händelserna i förväg men matcherna mot Rögle och Mora blir nu oerhört viktiga. Matcher vi SKA vinna tycker jag.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Ja dom tar ni relativt enkelt om spelarna bara gör sitt jobb
Troligen inte ens spelvärde på oddset
Troligen inte ens spelvärde på oddset
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
hahii: Ha Tornberg som tränare vad trött som spelare man blev då och höra käften glappa oavbrutet på karlns svammel
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Anders Berg: Det ligger väl i sakens natur att en del värvningar blir misslyckade. Så är det för alla sportchefer i alla klubbar. Eller nämn en klubb som bara gör lyckade värvningar?
Att det alltid ska klagas så fort det finns minsta möjlighet.
Tråkig stil.
Att det alltid ska klagas så fort det finns minsta möjlighet.
Tråkig stil.
+ 13
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Modano:
Det är det spelarna behöver nu för tiden. Annars börjar de spela bandy.
Det är det spelarna behöver nu för tiden. Annars börjar de spela bandy.
+ 2
« Föregående · 1842662 · Nästa »