SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1878727 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Försvarsinriktat med försök till snabba spelvändningar. Inte ett enda långt anfall hittills...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Har räknat till 10 rapp efter avblåsningar från FRÖ hittills.
Undrar när NÅN i Bif ska stå upp?
Undrar när NÅN i Bif ska stå upp?
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Tack vare att han är så långsam så råkade pucken ramla ner precis framför fötterna dit han hunnit.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Tror snarare att alla andra sover men snyggt var det. Ge han 2+2 säsonger med rejäl löneförhöjning.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Nu förstår man kritiken mot # 94.
Jösses!!
Men vi får nog ändra oss om Ludvig. I mitt tycke en bra värvning.
Men det säger ju å andra sidan allt. Komma från HA och vara bland de bättre....
Jösses!!
Men vi får nog ändra oss om Ludvig. I mitt tycke en bra värvning.
Men det säger ju å andra sidan allt. Komma från HA och vara bland de bättre....
+ 8
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Haha. Har en spelare någonsin sett mer deprimerad ut efter att ha gjort mål än Liljewall?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
mk: Nilsson har definitivt visat att han vill bidra och har varit vår bästa spelare sista matcherna. Det som oroar är väl just att en brunkare från HA går in och överglänser våra ”stjärnor”.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
mk:
Utvärdering av Bz:
Roger Melin - Kändes tok fel efter att vi haft en sån passionerad tränare som Bulan. Blev också tok fel. Kunde man ju lista ut med tånageln. Ersättare blev ett riktigt osexigt kort i firma Tommy-Janne. Blev det bättre?? Tveksamt.
Zanetti - Fick mängder med chanser både förra säsongen och i början av den här säsongen. Alla fans och experter såg det som tog fett lång tid för tränare och Bz att inse. Att han var klappkass.
Larsson - 1poäng?!?! 1 poäng av den back som skulle ersätta Pudas rakt av. Allt så väl scuatat av Bz återigen. Ordet flopp är rätt på Larsson.
Loui - Värvades precis så som nu Nicklas Danielsson har värvats. Och man hade klart förhoppningar. Blev även han en stor flopp.
MJ - Den hittills enda spelare som gjorde vårt PP vasst. Fick kicken då han bröt tummen. Även det ett fel beslut av Bz. Om Micke fått läka sej frisk så tror jag vi hade haft stor nytta av honom. Inte minst i PP spelet där vi under hela säsongen varit klappkassa. Han kunde hitta pass som ingen annan kan.
Liljewall - Varför värvades han...??? En blekare version av Jacob Johansson som harvade hos oss i början av 2000 talet. Extremt dålig värvning.
Miller - Jadu... listan bara växer. Shit så oengagerad han såg ut från start. Seg som en överjödd Dixon. Hade ingenting att hämta i dagens frejdiga Shl spel. Fiasko värvning.
Palushaj - Började väldigt ojämt. Men har sedan vuxit ut och varit vår genomgående bästa forwards. Bra värvning.
Summa summarum:
Dags för Bz att verkligen bekänna färg nu när säsongen snart är slut. Upp till svars. Gör om gör rätt tills om du nu får vara kvar. Ärligt talat. Vi har från start haft en ren fjärde kedja i tredje och en ren femte kedja som fjärde. Extremt tråkigt och vimsig säsong. Längtar redan efter nästa..
Utvärdering av Bz:
Roger Melin - Kändes tok fel efter att vi haft en sån passionerad tränare som Bulan. Blev också tok fel. Kunde man ju lista ut med tånageln. Ersättare blev ett riktigt osexigt kort i firma Tommy-Janne. Blev det bättre?? Tveksamt.
Zanetti - Fick mängder med chanser både förra säsongen och i början av den här säsongen. Alla fans och experter såg det som tog fett lång tid för tränare och Bz att inse. Att han var klappkass.
Larsson - 1poäng?!?! 1 poäng av den back som skulle ersätta Pudas rakt av. Allt så väl scuatat av Bz återigen. Ordet flopp är rätt på Larsson.
Loui - Värvades precis så som nu Nicklas Danielsson har värvats. Och man hade klart förhoppningar. Blev även han en stor flopp.
MJ - Den hittills enda spelare som gjorde vårt PP vasst. Fick kicken då han bröt tummen. Även det ett fel beslut av Bz. Om Micke fått läka sej frisk så tror jag vi hade haft stor nytta av honom. Inte minst i PP spelet där vi under hela säsongen varit klappkassa. Han kunde hitta pass som ingen annan kan.
Liljewall - Varför värvades han...??? En blekare version av Jacob Johansson som harvade hos oss i början av 2000 talet. Extremt dålig värvning.
Miller - Jadu... listan bara växer. Shit så oengagerad han såg ut från start. Seg som en överjödd Dixon. Hade ingenting att hämta i dagens frejdiga Shl spel. Fiasko värvning.
Palushaj - Började väldigt ojämt. Men har sedan vuxit ut och varit vår genomgående bästa forwards. Bra värvning.
Summa summarum:
Dags för Bz att verkligen bekänna färg nu när säsongen snart är slut. Upp till svars. Gör om gör rätt tills om du nu får vara kvar. Ärligt talat. Vi har från start haft en ren fjärde kedja i tredje och en ren femte kedja som fjärde. Extremt tråkigt och vimsig säsong. Längtar redan efter nästa..
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Fälth inne på en kontring. Visst inte hans fel om det blir mål. Men ändå. Ligger ofta fel i positionerna och har dålig tajming vid offensiva blå. Åldern börjar väl ta ut sin rätt. Förläng inte!! Dyr dessutom.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Någon som tycker vi spelar ett bra försvarsspel? Fy fan va dåliga vi är!!!! Pinsamt fanimig!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Men d va då helvete hur jävla svårt ska det vara att få bort pucken jävla velpannor!!!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Back:
Om vi är på nivån "han har visat att han vill bidra" då är det illa...
Kom igen nu, BZ, sista året på kontraktet börjar snart.. knappt 12 månader kvar att visa var skåpet skall stå.
Om vi är på nivån "han har visat att han vill bidra" då är det illa...
Kom igen nu, BZ, sista året på kontraktet börjar snart.. knappt 12 månader kvar att visa var skåpet skall stå.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
9 skott på halva matchen. Frågan är om man vill ta sig vidare från ett playin bara för att bli svepta i en kvart istället.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: verkar bli ännu en pinsam match men inte otippat med målgörare som inte existerar!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Hat hört en legend att vi tydligen i en mörk håla har en superback som lärt Dahlin allt en mästare kan. Ska vi inte pröva honom?
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bra att slänga in den framför mål. Är det inte det första man lär sig som hockeyspelare. Herregud.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Mm, lite kört det nu, nu hade vi ju litet anfall på G när Clark står i målgården...hehe när det jävlas så gör det så i allt....finns inte mycket till spelidé inte
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Nu inväntar jag enbart en ny laguppställning från pettisbif där han sätter Boqvist på läktaren och helst av allt så ska Bz ringa hans kontrakt omgående.
Usch vilket jävla skitmål. Sådant som händer.
Usch vilket jävla skitmål. Sådant som händer.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Finns bara en scenario som kan rädda säsongen nu, 14 raka vinster från och med nu!
Då kan BZ ev få stanna kontraktstiden ut.
Då kan BZ ev få stanna kontraktstiden ut.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
mattiask: Ja hade Fälth stått för den grodan så hade han förmodligen gått bananas...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
mattiask: Skulle inte pettisbiffen logga ut för säsongen?
Varför håller han aldrig vad han lovat?
Håll i nu FBK så vi får Luleå istf HV...
Varför håller han aldrig vad han lovat?
Håll i nu FBK så vi får Luleå istf HV...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Ja så är det, det känns overkligt att se Brynäs nu, som om man är i en mardröm man aldrig vaknar ur, det finns inget som stämmer...eller exploderar vi mot HV71 :) ?
« Föregående · 1878727 · Nästa »