1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779398 inlägg · 7967 ämnen

SEMIFINAL


Sv: SEMIFINAL
Hescores: Har du glömt att vi har kompensationsdomare i Sverige.

Sv: SEMIFINAL
Hur i helvete kan vi få PP där? Pinsam nivå

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Nä det är ju hockey osv. Mycket kan hända. Men det är väldigt mycket som går emot just nu.

Sv: SEMIFINAL
dAVydov: vi ska fan inte ge upp än, upp i banan så har vi chans

Sv: SEMIFINAL
Steenm: Ja, det är verkligen tydlig skillnad på lag i motgång och lag i medgång. Att vi dessutom har en darrig målis och en domarnivå som lämnar mer att önska stackar oddsen ännu hårdare mot oss.

Sv: SEMIFINAL
Huge: glasögon är nog fan va Sandström behöver

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Nu vill jag se våldshockey, vi blir ju utvisade ändå så det är bara att röja.

Sv: SEMIFINAL
Asså.. de får så jävla enkla mål match efter match. Trots en kanonstart från oss med mål och övertag så står det tammefan ändå 1-2 på tavlan. Allt går emot oss just nu. FAAAAAAAN

Sv: SEMIFINAL
Ställ in en vägkon i mål istället, sämre blir det då fan inte.

Sv: SEMIFINAL
Ställ Lassgård i mål i stället.

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Plocka Felix och kör sex man resten av matchen. Det här är ändå kört.

Sv: SEMIFINAL
Huge: Ut på golfbanan med dig och lämna hockeyn. Ny styrning som Sandström släppte från blå.

Sv: SEMIFINAL
TACK FÖR DEN DOMARJÄVEL. HOPPAS DU BLIR AV MED JOBBET

Sv: SEMIFINAL
Han är verkligen inte bra.

Sv: SEMIFINAL
Ridå

Sv: SEMIFINAL
{4345}: en lobb

Sv: SEMIFINAL
Sista säsongen för Felix. Skeppa iväg. Sååå sjukt dålig

Sv: SEMIFINAL
Är de murade på riktigt?!

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978:
Dessa JÄVLA domare.. Det är ju fan helt jävla bisart, de dödar ju sporten.

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: En liten jävla putt, sjukt ned en tvåa där

Sv: SEMIFINAL
Dallemas: Nu har tappat allt efter 1-1 målet. 1-2 kommer snart

Sv: SEMIFINAL
Hescores:
Hahaha, ja är det sådär det skall dömas åt vårt håll kan vi lika gärna lämna WO

Sv: SEMIFINAL
Men för helvete. Hur kan de inte själva se hur ojämn bedömningsnivån är

Sv: SEMIFINAL
Ni kan försvara Felix hur mycket ni vill men han kommer defenitivt INTE vinna några matcher åt oss

Sv: SEMIFINAL
Huge: Tar inte på någon klubba.

Sv: SEMIFINAL
Men snälla nån!!!

Sv: SEMIFINAL
Qvarre: utvisning? Va fan ..

Sv: SEMIFINAL
Huge: det var ett mkt turligt mål....

Sv: SEMIFINAL
Peja:
Abuse på minst Rönnberg och Lundqvist.

Sv: SEMIFINAL
Lundqvist vrålar ut sina protester... men det är tydligen ok.

Sv: SEMIFINAL
rafalski: Köp nya glasögon, tomte.
Wellman vispar med klubban efter isen och pucken styrs i mål på egen spelares klubbskaft. 100% bonnröta och du lastar Felix. Skrattretande okunnigt...

Sv: SEMIFINAL
Hur fan ska vi kunna vinna matcher med den där jävla megatomten i målet så jävla less de är fan div.2 klass max på Sandström sopan

Sv: SEMIFINAL
Felix ger verkligen inte laget chansen att vinna!

Sv: SEMIFINAL
Det var väl själva fan efter den starten. Kom igen nu för fan!

Sv: SEMIFINAL
Vilken lyckominut!

Sv: SEMIFINAL
Och BP på det, är det nu raset börjar? Let's not hope so...

Lindbäck, kom NU.

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Otroligt tråkigt när vi får vara i ledning ngn minut bara, boxpaly nu, nu hoppas jag de tar bort Wellman fysiskt hårt...

Sv: SEMIFINAL
Ja vad ska man säga. Släpper man såna blir det svårt

Sv: SEMIFINAL
Bra Sandström! Du leverererar verkligen när det gäller. Sparka ut skiten ur klubben!0

Sv: SEMIFINAL
Jaha det var dagens första tabbe. Avgå Felix..fan vad dåligt.

Sv: SEMIFINAL
????? Vad fan händer???

Men för helvete!!!!

Sv: SEMIFINAL
Jag orkar inte.

Sv: SEMIFINAL
Wilhelmsson: Jaaaaaaaaaaaaaa

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Sedär! Snart kommer lördagspengen till påsköl! Spelade spiketta på denna, Frölundas mylla håller inte hur länge som helst. Idag är det Gävles tur att fira!
Helt öppen serie detta

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Blev helt tysta ju....

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978:
Jensens pass sitter igen...

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: JAAAAAAAAAAAAAAAA

Blev kommentatorerna besvikna?

Sv: SEMIFINAL
Enklare ramsor idag = grymt mkt bättre tryck!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: SEMIFINAL
Pudas med årets felpass..Bulan framme direkt och säger till honom. Bra.

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Ja helt okej, men jag är liiivrädd varje gång Pudas o Kilström har pucken

« · 1818558 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)