1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779499 inlägg · 7967 ämnen

SEMIFINAL


Sv: SEMIFINAL
{7225}: MÅÅÅÅÅÅL 3-2 av Ölund...Yes :) Kom igen nu mera, mera

Sv: SEMIFINAL
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: SEMIFINAL
Säsongens mest välförtjänta och rättvisa mål. Alla kategorier.

Sv: SEMIFINAL
{363}: 2 måls överläge skulle sitt fint inför slutminuterna när det lär bli några skott från blå från Frölunda

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Verkar deppigt hos kommentatorer efter 3-2. Kan Sandström vända detta en gång till?

Sv: SEMIFINAL
{7225}: satt just o funderade på det ? Hur många måls övervikt krävs tro?

Sv: SEMIFINAL
{363}: rönnqvist och arto borde se sig efter nya jobb... jävla pajaser

Sv: SEMIFINAL
Fan, måste fram med mopp & dammsugaren..
Skrek och välte soffbordet vid målet 😂
Kötta på nu så kommer 4an med, fiskrens ser helt slutkörda ut!!

Sv: SEMIFINAL
rafalski: Wikegård verkar glad, sjunger med i Brynäs Hej..

Sv: SEMIFINAL
Steenm: Alcén är en riktig hockeykrigare!!!

Sv: SEMIFINAL
Måste ändå ÄLSKA att domaren väntar ut de sista tonerna av Brynäs Hej innan han släpper pucken. Så snyggt.

PP. Avgör skiten nu.

Sv: SEMIFINAL
6 man på plan..enda utvisningen vi kan få med oss mot FHC😂😂😂

Sv: SEMIFINAL
{363}: götlaborgare och matte. 4-2 nu !

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Nästa tränare för Brynäs :D

Sv: SEMIFINAL
Gillar Roger Rönnberg nä VF spelar mot Saik men när Brynäs möter VF tål jag honom inte!

Sv: SEMIFINAL
{363}: De lyckas till slut hitta en too many players på Frölunda efter alla andra regelbrott...

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Nu kommer 4-2 och helgens säkraste bet är klart

Sv: SEMIFINAL
{363}: Jävlar vad ledsen Petter Rönnqvist låter nu. Hahahah

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Men avgör nuråååååå

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Hur många ramträffar har vi haft?

Sv: SEMIFINAL
Knappt 53.000 i 50/50... satan. Vore småkul att höra Stisse skrika JAAAAAAAAA efter dragningen.

Sv: SEMIFINAL
Där skulle vi haft 5 mot 3 men icke trots att domarn tittar på!

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Men fy fan så orättvis hockey kan vara.

Sv: SEMIFINAL
Komiskt hurfan zebrorna lyckas sinka Bif även i PPet...

Otroligt...

Sv: SEMIFINAL
Japp, där har vi det berömda från blå.

Sv: SEMIFINAL
Helt jävla unbelievable.

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: faaaaaaaaaaaaaaan va oväntat

Sv: SEMIFINAL
Helt ärligt är det någon som driver med oss?

Faaaaaaaaan

Sv: SEMIFINAL
Frölunda gör ju fler mål än vad de har målchanser....

Sv: SEMIFINAL
Vad är det för domare? Helt seriöst. Vad är det här?

Sv: SEMIFINAL
Bara inte spel och stämning dör pga detta. Vi måste fortsätta trycka, trycka, trycka.

Sv: SEMIFINAL
blackredberry: Helt seriöst, hur faaaan kan de ha sån jävla medstuds hela tiden:(((

Sv: SEMIFINAL
Honken: fy faaaaan blir säkert sudden och torsk

Sv: SEMIFINAL
JAG SPYR.

Sv: SEMIFINAL
Har Sandström tvåsiffrig i räddningsprocent i matchen?

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Och återigen har vi världens sämsta målvakt & motståndarna har världens bästa. Så man ser på det. Inte första gången.

Sv: SEMIFINAL
Lindström: nu e det kört godnatt

Sv: SEMIFINAL
Domarna är sämre än Huge.

Sv: SEMIFINAL
Nu rinner det snart över på mig jävla domarjävlar ni kan dra åt helvete!

Sv: SEMIFINAL
De har bara bestämt sig...

Sv: SEMIFINAL
Snyggt Zebran, FY FAN

Sv: SEMIFINAL
Steenm: Åsså bp på det. Tack Kilas...

Sv: SEMIFINAL
Man blir ju fullkomligt livrädd så fort Frölunda avslutar mot mål.


HAHAHA, vad är det för jävla SKITUTVISNING!?
JAG PALLAR INTE

Sv: SEMIFINAL
Nu ger jag upp.

Sv: SEMIFINAL
Steenm: FELAKTIG HANDSTOPPNING!
Skämtar dom korrupta jävla asen?

Sv: SEMIFINAL
Honken: medstuds vi har ju för fan ingen målvakt i målet bättre med 6 utespelare. Byt ut de där jävla sållet innan jag får ett nervsammanbrott

Sv: SEMIFINAL
FAAAAN vad jobbigt det är

Sv: SEMIFINAL
Felaktig handstoppning..... JUSTITEMORD... PAJASJÄVEL

Sv: SEMIFINAL
Honken: JAAAAAAAAAAAA FUCK YOU DOMMARTATTARE

Sv: SEMIFINAL
Clark är bättre än Huge!

« · 1818697 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)