1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778943 inlägg · 7967 ämnen

Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Gavve: va är de för mål?! 😂

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
TheMacamush: SÅJA!!! Fan vad jag älskar flytmål!


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Ölund!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jannes 22: Gulligt 😉. Sjukt underligt mål!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Det var inte tur det var precis som planerat.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Tror Skellefteå antingen gjort eller haft ett liknande mål mot sig under säsongen om jag inte minns fel 😌

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaaaa
Vad händer?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Farsang: Fyfan vad underbart!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaa! Greg Scott!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Vilken jävla styrning!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: yeeeeees, Rödin

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Scott!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Farsang: Vill minnas att Timashov gjorde ett liknande borta mot SAIK när vi behövde vinna den säsongen när vi åkte ur.

RÖDDA!!!!!

Edit: och Scott!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jajjemän!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaa! Gamle Scott!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SAIK börjar grisa men Brynäs bjuder inte upp och spelar hockey istället. Grymt.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Sen börjar Skellefteå ful spela och köra hårt fysiskt så blir det mål i röva direkt 😂😂😂

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
xxx BIF xxx: Vi har fru Fortuna på vår sida, otroligt skönt!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jaaaaaaaa
Ha ha ha
Va fan händer?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Alltså vad är det som händer??? Ölund igen!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Låt dom försöka spela fult, dom hinner inte med alls

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Så jävla vackert av Svrcrk!!!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Utspelade lilla bygdens lag 😂😂😂

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Skellefteå kommer spela så fult resten av matchen

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
JAAAAAAAAAAAAAA VAD FAN HÄNDER!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: fel av mig, Scott på tvåan.

Trean: KLM-hockey 🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Ja jävlar!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Vad händer 🤩

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Så himla bra! Ölund igen!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Klappkassa Pudas

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Sååja gubbar! Fortsätt framåt!

Skelle är fan skit!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Bosse: Fattar ingenting

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Forsberg 1978: Det ser inte så jävla illa ut längre, va? :D

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Schonning: Och Söderström, vilket såll 😜

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
BIF Kungen: underbar ass av Svrcek.

Bra byte efter tredjemålet på det

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Har en smått bitter sambo nu, men de skiter jag i 😁

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Rönnqvist är bedrööövad.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Får ångest att vi går ner oss nu och det är hela matchen kvar.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jag njuter här, ser bra ut för er!/ Fbk:are

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
nittontolv: Så uppenbart att TV4-folket vill ha SAIK - Luleå i final. Enklare resor och mer känslor att snacka om i försnacket.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Undra om Pudas bänkas snart?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SuneMangs: Fan vad gott!!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Men när kommer högpassfilter på tv4s micar?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SuneMangs: är det bara jag som tycker att det är offside några gånger när SAIK passerat blå?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Nära att Ölund gör hattrick. Inte direkt något jag trodde jag skulle skriva någonsin. :D

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SuneMangs:
Rönn har väl aldrig gillat Brynäs.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Nu gråter pappa kartong!vilken utdelning

« · 2860295 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)