1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778939 inlägg · 7967 ämnen

Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
dabif: Då ska vi se om dom testar något nytt i PP.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Kan vi få ett enda jävla mål i på så är det nu det behövs

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Titta på Källgrens huvud, både han och _ALLA_ förväntar sig en passning in i mitten, Källgren tittar in mot mitten när han snurrar för att positionera sig men så blire ett konstigt skott istället. Sjukt tur och tajming

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Brynäsgubbe: Hans fru är ju gravid, kan vara oroligt där (hoppas såklart inget hänt där).

Men det är ju vanligare är vad man kan tro 😓

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Farsang: nej det får Söderström men vi konstaterar att Källgren skulle tagit den

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Farsang: Ganska galet.

Det där läget och skottet ska aldrig ens få komma.
Söderström hade all tid i världen att spela ut pucken.

Men han ska va lite skönt, och spelar bort sig själv och sätter laget i en jävla skit.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Farsang: Titta på målet igen du kan fickparkera en buss mellan benen

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: Tänkte precis samma, osäkerheten sprider sig till spelare också när Källgren spretar

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
parks: Jag vill inte se Söderström på några matcher. Trodde han att han var på uppvärmningen eller? Så otroligt nonchalant och korkat! BÄNKA!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ett kasst ingrepp av Söderström och ett väldigt lurigt skott.

Ändå får Källgren mest skit 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ticko : Vad har hänt med Söderström? Hans fokus verkar vara någon helt annanstans.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ja går inte att komma ifrån att alla i laget verkar påkopplade utom en…

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Hoppas vi fortsätter att vara framåtlutade nu och inte blir avvaktande, sen måste vi naturligtvis vara noggranna.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
OveJärnkrok: han vill undvika att bli tillbakakallad till nhl 😂

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ticko : Många handskar upp i ansiktet i varje närkamp nu.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Slaven82: Känns så jävla onödigt! Söderström och Källgren ger Skellefteå den luft de behöver.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
OveJärnkrok: Det där spelet håller inte i NHL.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Såg nästan ut som den tar på backens skridsko och ändrar riktning in mellan benen?

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
havre: exakt så, måste skärpa sig rejält

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Va fan varför måste man bjuda in saik... Så dåligt

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SuneMangs: Såååå jävla besviken på Söderström nu. Det är såååå jävla klent. Såå jävla valpigt. Väx upp och spela vuxenhockey för fan.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
smallround: Känns dumt att ge dem ett lillfinger när de redan har sex stycken.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: vet man vad det var för skada han fick?

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Källgren är så jävla ihålig, måtte Ludde komma tillbaka till nästa match +

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
sååå orättvist.. såå klantigt av söderström... och vad gör kjellgren.. man blir sååå irreterad.. vi har ju greppet... suuck

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Söderström förfan, å inget höjdaringrepp av källa heller där

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Och Källgren bidrar inte ett skit. }:

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Söderström borde typ bänka sig själv några byten och se över sitt spel.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SuneMangs: hamnade bara ur synk med bytena tror jag. Vesel var också väldigt tidigt inne innan Ölund och Svrcek anslöt.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SuneMangs: Så jävla dåligt, inte bra av kjellgren heller som skrevade likt en födande kvinna

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Falken: Alldeles för enkelt tyvärr. Tyckte de såg rätt så energilösa ut och nu kan matchen svänga.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Hur många gånger får de va för många på isen? Var minst 6st på banan när de blev mål.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SSK hade oavgjort efter första perioden och 2-6 efter andra. Det svänger fort i hockey.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Inte ens en målchans.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Så jävla blött och onödigt…

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Forsberg 1978: Välkommen in i matchen Saik…
Jävla slarv!!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Märks att han har tankarna i nhl

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Förihelvete Söderström! Och sedan en spin-o-rama på det, där måste Källgren förbereda sig för flera utgångar.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Erat: yepp🇧🇪👍

Vad gör Katten och Källgren, så jävla onödigt??????

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Så jävla slarvigt... Att ge dem ett lillfinger

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Farsang: riktigt dålig detta slutspel. Blir inget nhl. Men bör lyfta sig om det ska bli något för oss. Sjukt billigt ml på alla sätt!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
OveJärnkrok: Söderström är så jävla nonchalant.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Söderström för fan. Källgren ska ta den dessutom

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
{9382}: Som.sagt... Det är ju helt jävla värdelöst!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
De fortsätter få sina enkla mål. Aj, aj, aj.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Sådär ja. Söderström har inte lärt sig ETT skit.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Söderström har orsakat 3 riktigt farliga målchanser bakåt idag.. Varav ett mål...

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Vilket jäkla skitmål. Lite svagt av Söderström där.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
För helvete Söderström!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
{9382}: Söderström och Rödin slänger puckar.

« · 2863642 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)