1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen

Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
dabif: Då ska vi se om dom testar något nytt i PP.


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Otroligt att man skriker filmare till Rinkens Riddare.


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ove ska fan inte ha hand om PP nästa säsong utan byt ut honom

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
SuneMangs: Osympatisk publik

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Kan vi sluta spela PP. Spela som i 5v5.

Vi står så jävla stilla i pp. Skit i de där.jävla värdelösa pp-kedjorna!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Jävla tröttsam publik. Luleåklass på skiten.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Alvin : konstigt att man inte såg det redan vid jul...

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
havre: Fortfarande vansinnig på att vi släppte in det där målet.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
gwl: ja hur kan de va svårare att komma in i zon när de har en man mindre, helt ologiskt

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Och BP, nu kommer garanterat 2-2

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Fan..hårt o gnälla på Källgren när Söderström på egen hand bjuder in Skellefteå. Så onödigt att jag kokar.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Inte ens nära.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
TheMacamush:
Alltså ursäkta?
Utvisning för vad?

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
TheMacamush: Hur i helvete kan detta vara utvisning? Domarna klarar inte av publiktrycket


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Den där utvisningen vill jag fan se repris på.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Horace76c: där gick matchen åt skogen

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Liiiite onödigt utvisning av Scott där. Precis när vi blivit fulltaliga. Var ju inte direkt ett farligt läge eller så.

Edit: Ja, den var billig. Men onödigt att ens ge dem chansen att ta den.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Supportern: Domaren böjer sig för publikens reaktion

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Kompensation av zebrorna förståss

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
TheMacamush: PRO PP igen…Zzzzzzzzzz

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
nittontolv: Vart hittade de ens en tvåa?

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
tänk om vi skulle vinna smguld med ett uruselt pp.. måste vara första mästarlaget någonsin som lyckas med en sådan bedrift..

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Fan vad vi alltid ska göra så skumma beslut hela tiden. Vad är det för jävla PP uppställningar

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
havre: vaskat PP, nu PK…😬😬

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Hur fan är det en tvåa?????

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Nu pallar inte domarna trycket längre

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Supportern: Detta genomusla PP kan komma att kosta oss denna serie.
Nu blir det nog en lektion från Saik hur PP ska hanteras.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Missat PP och så BP direkt efter. Håll för alla gudars skull tätt nu!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Ser på reprisen nu att det egentligen är helt korrekt. Man kan inte lägga armen över axeln så på någon.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Chanzone: klart det inte är. Orättvist vi fick en ju

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
BIF Kungen: Jaha, då har vi 2-2. Tack Söderström och domarna. 🤬🤬🤬

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Som sagt.........


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
parks: Absolut inte. Luleå hade ett PP på under 20% när de tog guld 21/22. Brynäs ligger på över 23% i jämförelse.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Supportern: Vi klarar inte av att spela BP. Vi måste vara mycket mera aggressiva

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Bara skrota PPet helt, fantasilöst och gå hockey.

BEDRÖVLIGT

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Alvin : Någon måste fan fråga Molin vad tanken är i PP.

Varför gör de samma sak gång på gång på gång utan någon förändring. Blir tokig.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Värdelöst!

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Titta o lär hur man spelar PP. Är inte svårare än så här.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Pinsam tvåa. Scott är starkare, håller emot, sexfingrarn
får bakvikt, ramlar.
Haha…😡

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Så fruktansvärt passiva i boxplay det är fan allsvensk nivå.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Källgren måste gå tidigare på den, helt fel positionerad

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Skaplig skillnad i pucktempo mellan lagens PP.

Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Vilket jävla PP dom har


Sv: Semifinal 4 - Skellefteå vs Brynäs
Slaven82: Utvisningen är skandalös. Rena rånet


« · 2863642 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)