SILLY SEASON 13/14
Gurra88: Tönt!!!
Berätta för oss alla här på forumet hur du nu skulle ha gjort detta? Vem kan ta fram namn utifrån en IP-adress överhuvudtaget?? Dina lögner är så äckliga så att man bara vill kräkas på dig. Men men lek dataexpert du om du vill och polis. Vem som än döljer sig bakom mitt nick och bakom Arnios nick så tror jag faktiskt inte att någon bryr sig härinne ändå och de flesta vill nog inte se dina inlägg om IP-adresser här i forumet ändå.
Det är nog bäst att du lämnar forumet med svansen mellan benen nu för att du är rökt, INGEN vill ha dig kvar här.
Vi hälsar väl alla arnio tillbaka. Eller inte.
Skulle dock inte ha nåt emot en riktig polis ala Frögren/Tollefsen
eller ett svin ala Ledin/Jämtin ;)
Mao: en rätt så normal supporter skulle jag tro.
Det komiska är att DU och många skitkastare uppfattar det som provocerande att nån stöttar sitt lag i både med- som motgång, aldrig kastar skit på sitt lag och spelarna och anser att alla gör ett Ok jobb där både misstag och bra saker görs.
Mao: som i vilken annan klubb eller på vilken arbetsplats som helst.
Eller så värvar han bara tjockskalliga spelare.
.....................................................................................
lämnar rum för vitsiga och raljerande svar på den streckade linjen... ;-)
Redigerad kommentar
Huge:
Hjärnskakningen DP ådragit sig var väl ett skott i huvudet på träning? Men, han får väl lära sig att se upp lite bättre ;-)
Det förutsätter väl isf att han själv är orsak till många skador, dvs att dom skulle ha kunnat undvikas om han ex tränade bättre osv.
Hans senaste skador har väl mer orsakats av oflyt, som jag ser det.
Nyckelbensbrott och hjärnskakning är knappast nåt man kan förebygga genom hård träning, även om risken självfallet minskar ngt om man är vältränad. Vilket jag är rätt säker på att de flesta på den här nivån är.
Problemet är kanske snarare att många tränar för mkt och därigenom drar på sig överbelastningsskador.
Har iofs ingen större koll på DP:s skadehistorik men nån kalenderbitare lär säkert höra av sig...
sylf: "Att kalla Sundlöv för sopa eller Rahm för såll är inte att provocera, att kalla andras åsikter för komik däremot är det. Allt från en imbecill nörd som inte begriper ett Skit om hockey."
Intressant.
Nu sitter du ju själv och kallar Carls åsikter för komik, antydandes att du vet så mkt mer om hockey än vad han gör.
Av hans inlägg att döma så vill nog jag och säkert de flesta någotsånär sansade bedömare påstå att han kan nog så mkt om hockey som du, om inte mer.
Det mesta som kommer från dig är ju "hora", "fitta", "mongo" och andra sakliga argument.
Vad ev provokationer beträffar så kan man vända på steken:
alla vi som INTE kastar skit, tycker att ansvariga gör ett Ok jobb med allt vad det innebär av både misstag och lyckade satsningar, tycker att det är jävligt provocerande att höra dig och andra skitkastare sitta härinne och gnälla er igenom varje säsong.
Så det där provokationssnacket kan faktiskt ses från två olika håll, beroende på vem som är betraktaren.
tompap71: Precis, knappast någon verkar ha hört talas om uttrycket "give somebody the benefit of the doubt".
Finns ens möjligheten till missförstånd så försöker man till varje pris att utnyttja den...
Slajsarn:
Jag börjar nästan tro att det här är en GB fylld av politiker, så snart jag ger minsta antydan till att jag tycker det är smått tröttsamt med dessa ständigt återkommande inlägg som med små variationer i stort sett alltid har samma innehåll och oftast verkar handla mer om kukmätning än hockey så dyker någon upp och talar om för mig vad jag tycker och tänker, inte sällan också hur fel jag har i de åsikterna. Precis som pajkastande lokalpolitker.
Jag har inget emot om folk ifrågasätter mina åsikter, jag kan också respektera att andra inte har samma åsikt som jag och t o m erkänna att jag har fel när så är befogat. Inga problem alls där, men när någon tillskriver mig en åsikt eller lägger sina egna ord i min mun är det något som har gått jävligt snett. Det är otroligt respektlöst och kan man inte tilltala mig på bättre sätt än så behöver man inte tilltala mig alls!
Här diskuterar vi Bäckis och din felaktiga profetia.
Då drar DU in Ovetjkin i debatten och använder honom som argument och slagträ i diskussionen om Bäckis.
När jag då försöker svara på ditt Ovetjkinargument så tycker du att jag försöker byta ämne till en ickediskussion.
Underbar logik....
Så, nu har jag lagt tillbaka nivån där du vill ha den...
DavyDjoos:
varför inte ordinera tvångströja o madrasserad cell, skulle åtminstone sätta effektivt stopp på spamandet ;)
Redigerad kommentar
I andra sammanhang, bland annat att alltid synas media, kallas det beteendet för mindre smickrande namn...
Men, som sagt, dessa invändningar mot deras jag-mot-världen-/jag-mot-han-beteende besvaras i stort sett aldrig av dem själva, då det ifrågasätter och försvagar deras egenuppfattade identitet, kommer det något att hugga på hos sin antagonist är de där direkt.
Jag skulle ordinera par-/gruppterapi med obligatorisk närvaro...
Huge:Nu gällde inte diskussionen om Ovie var beroende av en bra omgivning eller inte. Men precis som vanligt när börjar få slut på argument så vrider du ämnet till någon slags ickediskussion. Snart börjar du säkert klaga på stavning och meningsbyggnad med.
Va fan sysslar ni med? Senaste 5 minuters läsning handlar om vem av er som har längst snopp och vilken pappa som är starkast?
skärp er för fan! Hur fan klarar ni av ett arbete? Folk har olika åsikter, alla tycker inte likadant, ingen har rätt ingen har fel. Hur i helvete kan ni sitta och besvara varandra med behållning?
Funderar ni någonsin varför många inlägg kring ert tjafsande har över 10 gillamarkeringar? Det är för att många andra vill läsa FÄRRE av ert tjat och MER hockeydisskussioner på detta hockeyforum. Ni få förstör för många andra. Ge fan i det.
Eller försöker du säga att poängen du hänvisar till skulle ha tagits utan bra framspelare?
Isf undrar man ju varför Ovetjkin hyllat Bäckis så mkt, om det nu (som du vill få det till) inte spelar nån roll vilka han spelar med?
Sen är det väl självklart att han skapar och producerar mkt på egen hand, men är trots allt till stor del beroende av sin omgivning,
Huge: Absolut, som jag dessutom bekänt 1000 gånger.
När folk dessutom gång efter gång skriver att de är trötta på din upprepning. Borde du inte ta in det då? Eller är det de som är problemet, att du inte klarar av det?
Jag argumenterar för mina åsikter som alla andra härinne.
Möjligtvis lite envist, långrandigt och omständligare än de flesta men kan inte se att dessa saker har med att jag ev skulle vara felfri att göra?
Huge:
05-06 52+54=106
06-07 46+46=92
Statsen talarför sig själv. Ovie ser ut att ha klarat sig hyffsat innan Bäckis kom...
Ett lik som överträffar samtliga lik som alla skribenter på HS lyckats gömma undan i sina resp garderober ända sen den här sajten startades...
Lite svårt att måla om ingen passar pucken till dig...
Alla dom där misstagen som tog guld....