SILLY SEASON 13/14
Peja: Jag mailar ledning med frågor, samt sportchef.. Det hjälper mer än att jag går på ett möte och räcker upp handen.
Här inne vädrar jag mina åsikter.
Hallå, Jag har följt hockeysnack länge men aldrig skrivit något på forumet men har tänkt att bli lite mer delaktig, så tänkte bara säga hej och nu jävlar klarar vi slutspelsplatsen !!
Zappaholic: Jag såg det, men du verkar inte förstå innebörden av ett forum.
Avgå Sundlöv!!
Gurra88: Jaha, läsförståelse någon? Jag skrev i inlägget nedanför dig att detta är ett hockeyforum. Läs om och läs rätt. Sen är du välkommen tillbaka.
Var har jag skrivit att jag är nöjd med att vi kanske missar slutspel? Även om jag är missnöjd får det mig inte att skriva "avgå Sundlöv" i 2500 inlägg
Zzz: Har jag någonsin sagt att jag försöker påverka genom att skriva här inne? Nej precis.
Gurra88: "Årsmöten är dock främst för ryggkliare som du."
Det är möjligt, men det är också en möjlighet att påverka och säga sin mening. Härinne förändrar du ingenting och om du bara lade en tusendel av din inlogggade tid härinne på att besöka Gävle skulle du klara det med råge.
Men det är ju alltid lättare att sitta härinne och tycka och tänka istället för att verkligen försöka påverka.
Zappaholic: det funkar lika lite som att säga det på deras årsmöte.
Men detta är ett forum om du missat det?
Om jag vill att Sundlöv så säger jag det. Men du är förstås nöjd med att vi håller på att missa slutspel?
Redigerad kommentar
Peja: Ja det tror jag, men jag tror inte att det hjälper med att gå på ett årsmöte. För det kommer inte få Sundlöv att avgå. Om det var det du syftade på
Att jag kallar arnio för schizofren handlar enbart om hans oerhört dåliga försök att låtsas vara någon annan. Men han har ju lurat dig så det funkade tydligen.
Hejdå:)
dreamland: Skulle inte smaka dumt.
Kanske ligger vår chans i att HiV brutalt underskattar oss å det grövsta.
2-1 till Brynäs efter magisk stormatch av Honken i kassen.
Varför skulle de som finns på plats göra din röst hörd? Det är ingen som vill skämma ut sig så pass mycket att de anklagar Brynäs ledning för att vara totalt värdelösa, eller för den delen kalla andra Brynäsfans för fjantar eller anklaga de för att lida av schizofreni.
Redigerad kommentar
Peja: Så det var grova övertramp?? Hahaha!!
För att jag bor i Småland och de gånger jag kan åka till Gävle väljer jag att gå på match istället för årsmöte. Där litar jag på de som finns i området gör sin röst hörd.
Årsmöten är dock främst för ryggkliare som du.
Ska det vara så jävla svårt att sluta svara på mina inlägg?
Sen har du ju en märklig besatthet av andra användare. Kan vara deras ålder, att de förföljer sig på hockeysnack, att de har haft andra användarnamn förut eller i princip vad som helst. Utöver alla spydigheter, förstås.
Min fråga till dig är: med tanke på att du är medlem i Brynäs(?) och att alla inom Brynäs, enligt din mening, är så himla inkompetenta och att du vill Brynäs bästa (du utger dig ju för att vara Brynässupporter...); Varför går du inte på årsmötet och styr upp hela föreningen?
Att besöka årsmötet och vidta åtgärder, som man får intrycket av att du skulle klara av enkelt, för föreningens bästa... Ja, det borde väl vara mycket bättre än att sitta och gnälla på hockeysnack, eller...?
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Haha, touché. Nu ska jag också släppa det och gå vidare.
Fast jag vill inte gå vidare, för då kommer jag att tänka på matcher mot HiV, Modo och AIK och noll poäng :-(
Zappaholic:"Jag antar att Lejonkräk syftar på dig men inte hittar något konkret att komma med."
Exakt. För det finns inga grova övertramp.
Gurra88: Tror tyvärr inte du får några svar så släpp det och gå vidare. Jag antar att Lejonkräk syftar på dig men inte hittar något konkret att komma med.
När jag skrev mitt inlägg om äckel och fittor så finns en person bland oss som i flera inlägg kallat spelare och laget för det, det tycker jag är rejäla övertramp och oacceptabelt. Jag vill inte hänga ut personen men är någon intresserad så får man scrolla tillbaka ett antal dagar för att hitta inläggen.
Du hackar ju på mig om att jag skulle vara 18 och 15 etc, och det kan jag ta. Jag ser det mer som munhuggning och inte övertramp. Jag hackar på dig och retas men ser det också som munhuggning.
Jag ser ju att du har ett genuint intresse för Brynäs!
Zappaholic: Det vore väl bättre om Lejonkräk talade ur skägget än att han kommer med antydningar om grova övertramp?
Då kanske vi kan komma vidare någon gång i den här boken?
Carl Lejonkräk: Vi får väl se. Hans-Göran Karlsson kommer hem från Gran Canaria idag.
Fortfarande nyfiken på vilka grova övertramp som någon begått? Vore väldigt intressant att ta del av.
Jag e dock lite fundersam över vad för spelartyp som behöva för att utnyttja
Lindholms fulla potential?
Calle i all ära. De må ha bra personkemi men på tok för lika spelmässigt
för att det ska bära frukt.
Harju-Lindholm-Müller
Ollas-Lindgren-Enterfeldt
Widing-Nordqvist-Granström
Brodin-junior-Lauritzen
Skulle faktiskt kunna tänka mig Lindholm å Müller tillsammans,
där Lindholm fungerar som speluppläggare i samarbete med
Harju och Müller som sniper.
Intressant trupp absolut! =)
Jag har tjatat om Tony Lagerström i 3 år snart så fortsätter väl i år också. ;P han är född -88 och han är lagkapten för SSK. Hans kontrakt med SSK går ut efter denna säs. Han kan spela både offensivt och göra poäng som att spela defensivt och döda utvisningar. Ser gärna honom i en tredje kedja (y). Sen tror jag inte det är helt omöjligt att Larsson får förlängt i och med att han har farsan i båset. Dock kanske utlåning?
Sheena Punkrocker: Ser ju riktigt bra ut men med den uppställningen så tycker jag nästan att man kan ha kvar Hansen som 4:e för skador kommer att komma så juniorerna får chanser ändå. Är väl Emil Larsson som ska in till nästa år....är det nån som har koll på vem mer som kan få chansen. Lindblom borde väl få nån match nästa år?
inget ont menat mot Elias men om te.x Pittsburgh skulle ta han
så kanske de inte har så jättebråttom med att få han över?
Det skulle ju isåfall va för att vänja sig den mindre rinken nåt år
i AHL då :)
Men låt oss anta att han skulle stanna då?
Harju-Müller-Thuresson
Ollas-Lindholm-Enterfeldt
Widing-Lindgren-Granström
Brodin-junior-Lauritzen
Sheena Punkrocker: Tror faktiskt inte att Lindholm sticker. Tror att ungdomarna som kommer upp nu blir så pass "bra uppfostrade" och ser att man måste vara riktigt bra i Elitserien för att ha en chans att ta plats direkt där borta.
Speciellt eftersom de varit nära Rödin, Wänna osv. som varit anonyma här hemma och inte tar plats där och ser hur bra Larsson och Silvfer varit. Fast det beror ju på klubben som draftar honom också
Undrar om nån annan än jag förstår det där :)
Zzz: För tredje gången. Att gå på årsmöte hjälper inte. Jag mailar de jag har frågor.