SILLY SEASON 13/14
Vad talar för att Rahm kommer spika igen nästa säsong?
Inte ett förbannat skit!!!
Sheena Punkrocker:
Vad talar för att Rahm kommer spika igen nästa säsong?
Redigerad kommentar
Ah, well, Kanada-Schweiz strax :)
Hej alla! Det var ett tag sen!
Vad händer?? Blir det några spelare? Inte ett enda rykte? Det står still?
Linus Wickman:
nä de har du rätt i. men dom säger att dom ska ha endera två spets spelare sen är dom klar.
En ny värvning:
"Johan Cahling ska förstärka och utveckla hela marknadssidan, och samordna försäljning, marknadsföring och privat marknad. Hans ansvarsområde blir hela intäktsflödet i föreningen"
www.brynas.se
Släpper vi Gunde till en konkurerande ES-klubb, vilket jag inte tror, så är det definitivt något som är sjukt i Brynäs....
Enligt Eliteprospects har Örebro 9 backar på kontrakt.
Så när de talade om 10 backar, så kan de ju ha vetat något
som ännu inte är officiellt.
Men får vi 5-7 miljoner kronor för Gunderson och Ekholm som
ersättare, så skulle det väl inte vara en allt för dålig affär.
Men allt under 5 mkr, och någon annan än Ekholm som ersättare
skulle vara en dålig affär.
Eliteprospects.com - Örebro
För det andra är väldigt sällan någon spelare i princip klar förrän han sitter med ett kontrakt framför sig och pennan i hand, de och deras agenter fiskar alltid om det finns andra alternativ, till de har det alternativ de känner sig mest tillfreds med, på olika sätt, inte helt sällan baserat på ekonomisk trygghet...
Pettisbif: Vadå förmodligen? Detta skrev du för inte en så lång stund sedan:
"Sundh, Rödin, Brodin är klara."
mattias - 74: Ja därför att han gör såhär varje säsong? Är inte första påståendet han kommer med som är helt åt skogen. Kolla hans inlägg, han har säkert postat 20 stycken årets kommande trupp där han påstår något skit som aldrig stämmer.
Örebro skulle alltså, som har 10 backar på kontrakt, lösa ut vår bästa back? Gunde som har kontrakt och som öppet har sagt att han kan tänka sig att stanna länge i gävle och brynäs? Jo tjena...
atilla:
Varför skulle inte det kunna stämma? Vet du mer än Pettisbif? Du kanske skall vänta och se om det stämmer innan du börjar kalla folk för troll. Förresten var Ollas i Leksand i helgen. just sayin ;)