www.brynas.se
SILLY SEASON 13/14
Redigerad kommentar
Nån drömde om att Omark kritade på, Lindholm stannade och Järnkrok återvände per omgående. Det kan också bli så att ingen av dem spelar hos oss nästa säsong....
Ouch!
"Sverige är inte alls aktuellt" | Brynäs | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Zappaholic: Järnkrok vägrar spela i AHL. Lindholm skall bygga kilon. Tokoffensiv :-)
Backarna skapliga. Målvakterna tveksamma. Kort sagt intressant.
Skitstöveln: Linus Omark den 30 Maj
Johan Harju spelar i dag i Brynäs, men det är inte aktuellt för Linus Omark att stråla samman med honom där den här säsongen.
- Nej, det blir inte så nästa säsong. Det har jag gjort klart för alla andra också. Som jag sa så vill jag tillbaka till NHL vilket jag har haft som mål hela tiden. Det är inget annat som gäller.
Tråkigt
Redigerad kommentar
Peja: fan vad snabb du var med denna nyhet!! ;)
Skulle ju vara fantastiskt om det blev verkligt!
Harju - Enterfeldt - Omark?
Så svara gärna igen.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=178012
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=212649
Båda två är från stockholmstrakten där flera spelare värvats från förut, ex. Dansk. Maier var med i Stockholm Nord som vann över gästrikland i finalen i TV-pucken.Ska bli intressant att se vilka fler BIF plockar in till hockeygym och vilka norrmän som kmr i år? =)
Så ja: han var helt klart av samma kaliber som Bertil och Lasse, ngt bättre skulle jag vilja påstå.
Sevc valde en klubb som har samma visioner som Brynäs och som också förverkligat den till viss del, genom att bl.a vinna SM-guld och satsa på sina juniorer.
Eller var Stillman av samma kaliber som Bertil eller Lasse?! Tycker du?
Men du tycker säkert att man ska tvinga spelare till Brynäs mot deras vilja oxå...
Märkligt att tex SAIK hittade Sevc?!
Men du tycker säkert att Berglind hade något i truppen att göra oxå.
Det fattar t.o.m en kasse bananer...
-Bänkad/skadad i sin tidigare klubb
-Billig
-Billig
-Billig
-Billig
En kasse bananer hade troligen gjort större intryck i Bif än vad han lyckades med själv.
Vill man inte slanta upp och förstärka med snarlika spelar matrial som man tappat så blir det så där.
Vore skillnad om Styrman varit scoutad ordentligt, då hade vi kunnat tala om flopp.
Nu kändes hans prestation snarare förväntad, med tanke på skadebilden, dåligt med istid i SAIK och inte minst: han kastades in i ett försvarsspel som blev lidande tack vare en tränare som vägrade byta taktik när skadorna kom.
Styrman till allsvenska Oskarshamn. Han vill tydligen hitta självförtroendet och glädjen igen.
Redigerad kommentar
Henrik Säfwenberg:
Väldigt mycket skadeproblem på honom de senaste åren, känns som en för stor risk att ta. Diss för min del.
Va tror ni om Mikael Samuelsson? Spelade en säsong för oss innan han drog över till nordamerika för spel, har kontrakt med Detroit. Men förra året spelade han fyra matcher och tar faktiskt upp plats i och med lönetaket. Köps han ut av Detroit bör Sundlöv aggera? va tror ni, hiss eller diss
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=736