SILLY SEASON 13/14
tompap71: Precis, knappast någon verkar ha hört talas om uttrycket "give somebody the benefit of the doubt".
Finns ens möjligheten till missförstånd så försöker man till varje pris att utnyttja den...
sylf: "Att kalla Sundlöv för sopa eller Rahm för såll är inte att provocera, att kalla andras åsikter för komik däremot är det. Allt från en imbecill nörd som inte begriper ett Skit om hockey."
Intressant.
Nu sitter du ju själv och kallar Carls åsikter för komik, antydandes att du vet så mkt mer om hockey än vad han gör.
Av hans inlägg att döma så vill nog jag och säkert de flesta någotsånär sansade bedömare påstå att han kan nog så mkt om hockey som du, om inte mer.
Det mesta som kommer från dig är ju "hora", "fitta", "mongo" och andra sakliga argument.
Vad ev provokationer beträffar så kan man vända på steken:
alla vi som INTE kastar skit, tycker att ansvariga gör ett Ok jobb med allt vad det innebär av både misstag och lyckade satsningar, tycker att det är jävligt provocerande att höra dig och andra skitkastare sitta härinne och gnälla er igenom varje säsong.
Så det där provokationssnacket kan faktiskt ses från två olika håll, beroende på vem som är betraktaren.
Det förutsätter väl isf att han själv är orsak till många skador, dvs att dom skulle ha kunnat undvikas om han ex tränade bättre osv.
Hans senaste skador har väl mer orsakats av oflyt, som jag ser det.
Nyckelbensbrott och hjärnskakning är knappast nåt man kan förebygga genom hård träning, även om risken självfallet minskar ngt om man är vältränad. Vilket jag är rätt säker på att de flesta på den här nivån är.
Problemet är kanske snarare att många tränar för mkt och därigenom drar på sig överbelastningsskador.
Har iofs ingen större koll på DP:s skadehistorik men nån kalenderbitare lär säkert höra av sig...
Huge:
Hjärnskakningen DP ådragit sig var väl ett skott i huvudet på träning? Men, han får väl lära sig att se upp lite bättre ;-)
Redigerad kommentar
Eller så värvar han bara tjockskalliga spelare.
.....................................................................................
lämnar rum för vitsiga och raljerande svar på den streckade linjen... ;-)
Mao: en rätt så normal supporter skulle jag tro.
Det komiska är att DU och många skitkastare uppfattar det som provocerande att nån stöttar sitt lag i både med- som motgång, aldrig kastar skit på sitt lag och spelarna och anser att alla gör ett Ok jobb där både misstag och bra saker görs.
Mao: som i vilken annan klubb eller på vilken arbetsplats som helst.
Skulle dock inte ha nåt emot en riktig polis ala Frögren/Tollefsen
eller ett svin ala Ledin/Jämtin ;)
Vi hälsar väl alla arnio tillbaka. Eller inte.
Gurra88: Tönt!!!
Berätta för oss alla här på forumet hur du nu skulle ha gjort detta? Vem kan ta fram namn utifrån en IP-adress överhuvudtaget?? Dina lögner är så äckliga så att man bara vill kräkas på dig. Men men lek dataexpert du om du vill och polis. Vem som än döljer sig bakom mitt nick och bakom Arnios nick så tror jag faktiskt inte att någon bryr sig härinne ändå och de flesta vill nog inte se dina inlägg om IP-adresser här i forumet ändå.
Det är nog bäst att du lämnar forumet med svansen mellan benen nu för att du är rökt, INGEN vill ha dig kvar här.
Gurra88: Lägg den här dyngan om att Arnio skulle bytt användarnamn, det är inget jävla avsnitt av CSI.
Om han nu har bytt så är det hans fulla rätt, bara släpp det.
Carl Lejonkräk: För att tala ditt språk! Jag tycker det är STOR KOMIK att du anser att Brynäs inte är en nedflyttningskandidat nästa år om Sundlöv inte värvar rejält med tanke på de sista 15 matcherna :)
Gurra88: Jävligt tveksamt om det är din fulla rätt att publikt ifrågasätta någons användarkonto.
Och i vilket fall som helst har du gjort det massor av gånger nu.
Gurra88: Vem bryr sig ? Varför är det så känsligt för dig ?
Och om du nu tänker fortsätta med den skiten, ta det i bubbla. För det är alldeles för långt ifrån ämnena ishockey och Brynäs.
Gurra88: Det är inget ämne din jävla nolla. Håll dig till hockey och skippa sandlådan.
Vill du fortsätta denna diskussionen så skriv till mig i bubbla. Jag har bidragit nog till skräpet nu.
Ett tips i all välmening bara...
jaha, och här var det som vanligt ser jag :-(.
Ja, alla vet ju hur man får slut på tjafset, svara inte på inläggen helt enkelt
Gurra88:
Trodde jag hade hamnat på ett dagis när jag läser vissa av inläggen här men det var visst Brynäs forum på hockeysnack. Jösses att du och några till orkar hålla på dag efter dag, vi är många utomstående som vill läsa om hockey här inne men det verkar fan nästintill omöjligt. Gör oss alla en tjänst och sluta skriv här inne så har du åtminstone gjort mig en stor tjänst.
Mina 10 åringar på fritids har mer vett i huvudet än vad du och några till har.
Tack för mig.
Heja Leksand ^^