Silly season 2012/2013
Sebastian Enterfeldt
Andreas Thuresson
Nicklas Danielsson
Pontus Åberg
Daniel Brodin
Johan Harju
Ludvig Rensfeldt
Juuso Hietanen
Niclas Bergfors
Är det någon mer vi har hört rykten om? Dessa har jag hört talas om i alla fall.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
- Så det är egentligen först nu jag har börjat ta tag i det hela. Jag stänger inga dörrar och det finns även intresse från utländska klubbar. Men om allt funkar kontraktsmässigt väljer jag helst som sagt att fortsätta i Brynäs.
Vist, konstigare saker har ju hänt. Men om så är fallet vore det nog det mest korkade uttalande från en hockeyspelare på länge.
70 Rodrigues: http://arbetarbladet.se/nyheter/bloggar/1.506888
vore nice med nicke.d
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Hej är ny här...men är det någon som vet "något" om några nyförvärv till brynäs if??
Modo enda alternativet i ES var hans senaste uttalande till lokalpressen nyligen.
Och nu är det helt klart att han lämnar Modo.
Hans armbågat får gärna fortsätta utomlands;)
När händer något i Brynäs?
Någon skrev att Brodin var nära BIF,gör man sej av med Rohdin och värvar Brodin så blir i alla fall jag besviken.
Hoppas Jocke blir kvar..
Per-Erik Johnsson som headcoach.
Som i SKAIK för några år sedan.
Redigerad kommentar
Horace76c: Haha, håller med till 100%
Silfverberg gjorde det förjävla bra med tanke på omständigheterna.
Zzz: Ja, det är väl iofs mer speltid än han själv hade hoppats på. Ja, nu när premiären är gjord och han får lite mer tid med laget så blir han nog snabbt bekvämare.
Kommer se bättre och bättre ut.
Zzz: Silfverberg fick spela ganska lite. Han spelade typ 3 minuter per period eller något sånt. Såg lite nervöst ut och han hade lite svårt att hitta position i defensiven ibland. Han hade två skott på mål och även ett par bra passningar.
Men helhetsintrycket var nervöst, man märkte att det var första matchen.
Ja, publiken försökte sig på "Oh ah Silfverberg". Hördes faktiskt ganska bra vid ett tillfälle, den sätter sig nog så småningom.
Redigerad kommentar
Konstigt.
Alla "experter" härinne och lite varstans har ju alltid hävdat hur otrooooooligt bra domarna är i NHL och att vi måste lära av dom därborta.
Nåt som inte stämmer här....
Kan någon som såg matchen skriva lite om hur han såg ut? Stort att publiken hade kört OH AH Silfverberg! =)
Jo, det ser darrigt ut...såg nästan lite rädd ut i en sargduell tänkte jag när man såg närbild på han..men kan fan inte klandra han..jetlaggen kan ju knappast gått över ens
brynäs08: Jo, men det är svårt att komma in i matchen när man bara får spridda ströbyten. Han har speltid på strax över 6 minuter. Dessutom har hela laget spelat ganska dåligt.
Jag tycker att coachen borde ge honom speltid i PP så han får chansen att använda sin bössa.
Redigerad kommentar
MarcusElving:
Glöm inte Filip Forsberg som nån av er nämnde förut. Han ger ni fan i ^^
Redigerad kommentar