Skellefteå AIK-Brynäs IF
« Föregående · 263563 Till forumet
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: 0-1 Molin(Djoos-P Löfström) 0-2 Kyrö(Kivelä-Luovi) 2-3 Kyrö(Kivelä-Tuulola) 2-4 Molin efter 19:54
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Här kommer en till: Hur många sekunder var det kvar när Ove slog in 4-2?
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
lindberg: Den där genomskäraren från blå vid sargen till Rogge vid borte stolpen, va? Pang! 2-0!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag måste säga att jag är lite splittrad, jag önskar verkligen att Skellefteå följer med upp istället för LHC. Men man får ju i och för sig inte bete sig hur håglöst som helst.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Vem slog passningen till Brynäs andra mål i femte SM-finalen mot modo 1999?
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Äh, det här har du glömt i morron när Norrena presenteras.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Gust: Pinsamt! Brynäs försvarsspel är obefintligt, jag skiter fullständigt om man är klara eller inte, så här får man inte uppträda!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag undrar vad elitseriekollegan i Linköping tycker om Brynäs inställning? Vad skulle vi tycka om det var Brynäs som var beroende av Lhc och dom kasta in hatten?
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Så här är det alltid i skefteå. Spelar ingen roll vem som dömer.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Skellefteå har nog det bästa powerplay jag har sett denna säsong, vilken fart o fantasi, Brynäs står stilla som ett gäng vägkoner!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Pinsamt och skamligt, ja. Det är inte slut än men det här tror jag inte de vänder.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag hatar att Brynäs förlorar. Men i det här läget, efter den här säsongen så känns det som det kan kvitta. Låt det bli ett minne för livet för hela skellefteå.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Tycker att det är så oproffsigt att uppträda på det här sättet, Brooklyntigers lämnade Gävle kl 08:00 i morse enkom för att se matchen o stötta sitt lag o så uppträder laget på det här viset!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Förstod att det skulle bli så här. Lägger de sig för att försöka få Skellefteå med till elitserien så biter de sig nog själva i svansen. Linköping klarar skivan - och vinner kanske kvalserien på köpet.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Ppv-sändningen slocknade efter 10 minuter. Undrar varför? Såg jäkligt avslaget ut.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
2-0 i PP Brynäs är totalt utspelade, dom försöker inte ens att spela vilket jag tycker är ett hån mot alla dom Brynäsfans som är på plats!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Så matchen ikväll kan alltså bara ses på ppv? Skulle inte TV 4 + visa matcher kvalserien ut?
Skellefteå AIK-Brynäs IF
Ska se kvällens match på ppv och jag kommer givetvis att sriva inlägg om dom tar upp nyförvärv, sportchef m.m! 18 min till nedsläpp!
« Föregående · 263563