Skellefteå AIK-Brynäs IF
« Föregående · 263474 Till forumet
Skellefteå AIK-Brynäs IF
Ska se kvällens match på ppv och jag kommer givetvis att sriva inlägg om dom tar upp nyförvärv, sportchef m.m! 18 min till nedsläpp!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Så matchen ikväll kan alltså bara ses på ppv? Skulle inte TV 4 + visa matcher kvalserien ut?
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
2-0 i PP Brynäs är totalt utspelade, dom försöker inte ens att spela vilket jag tycker är ett hån mot alla dom Brynäsfans som är på plats!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Ppv-sändningen slocknade efter 10 minuter. Undrar varför? Såg jäkligt avslaget ut.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Förstod att det skulle bli så här. Lägger de sig för att försöka få Skellefteå med till elitserien så biter de sig nog själva i svansen. Linköping klarar skivan - och vinner kanske kvalserien på köpet.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Tycker att det är så oproffsigt att uppträda på det här sättet, Brooklyntigers lämnade Gävle kl 08:00 i morse enkom för att se matchen o stötta sitt lag o så uppträder laget på det här viset!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag hatar att Brynäs förlorar. Men i det här läget, efter den här säsongen så känns det som det kan kvitta. Låt det bli ett minne för livet för hela skellefteå.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Pinsamt och skamligt, ja. Det är inte slut än men det här tror jag inte de vänder.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Skellefteå har nog det bästa powerplay jag har sett denna säsong, vilken fart o fantasi, Brynäs står stilla som ett gäng vägkoner!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Så här är det alltid i skefteå. Spelar ingen roll vem som dömer.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag undrar vad elitseriekollegan i Linköping tycker om Brynäs inställning? Vad skulle vi tycka om det var Brynäs som var beroende av Lhc och dom kasta in hatten?
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Gust: Pinsamt! Brynäs försvarsspel är obefintligt, jag skiter fullständigt om man är klara eller inte, så här får man inte uppträda!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Äh, det här har du glömt i morron när Norrena presenteras.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Vem slog passningen till Brynäs andra mål i femte SM-finalen mot modo 1999?
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag måste säga att jag är lite splittrad, jag önskar verkligen att Skellefteå följer med upp istället för LHC. Men man får ju i och för sig inte bete sig hur håglöst som helst.
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
lindberg: Den där genomskäraren från blå vid sargen till Rogge vid borte stolpen, va? Pang! 2-0!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Här kommer en till: Hur många sekunder var det kvar när Ove slog in 4-2?
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: 0-1 Molin(Djoos-P Löfström) 0-2 Kyrö(Kivelä-Luovi) 2-3 Kyrö(Kivelä-Tuulola) 2-4 Molin efter 19:54
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: O nu är det BP IGEN! Idioten Lahti är som vanligt Katastrofalt dålig!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Men va i h#¤""!! j#¤%! skit h#¤""!!... varför står inte lundström en sån här match!!!
iofs kanske det ser dåligt ut att inte sätta in sin förstemålis när det fortfarande är kamp om elitserieplatsen...
Än en gång är det iaf bevisat... Motivation slår klass!!
iofs kanske det ser dåligt ut att inte sätta in sin förstemålis när det fortfarande är kamp om elitserieplatsen...
Än en gång är det iaf bevisat... Motivation slår klass!!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: En fingervisning om nästa säsong, kanske, då många av dagens spelare finns med på isen. Mot elitserielag, ska jag kanske tillägga. Inte mot Skellefteå...
« Föregående · 263474