Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Sheena Punkrocker:
Det är klart att an måste få gnälla på domaren när det är tydligt att de tar en helt felaktig utvisning. Till och med cykloperna till kommentatorer reagerade på denna.
Sheena Punkrocker: SAIK-spelaren hakar ju Ollas som nyper fast klubban. Som domare, två stycken dessutom, bör man ju kunna se hela situationen och också ge SAIK- spelaren en tvåa.
Om jag är löjlig för det så visst. Vad du anser skiter jag i.
Redigerad kommentar
Ollas holding the stick var ju solklar och inget att snacka om.
Eller har jag missat nåt, såg inte första.
Hann se vårt BP och kan konstatera att Hansen äntligen är tillbaka.
Harju fortsätter producera och kommer att bli ännu bättre. En riktigt bra värvning där av Sundlöv (som vanligt...) ;-)
Syns solklart på repriserna, rätt ska vara rätt.
Härligt att se Hansen tillbaka, märktes inte minst i vårt BP.
Fan också, nu missade jag vår ledningemål men inte trean....
Ooooooooooooooooooollllaaaaaaaaaaaassssssssssssss!!!!!!
Fler å fler killar börjar komma igång med målskyttet; Calle, Ollas, Johansson. Väntar på Granis nu:-)
70 Rodrigues: Ollas Enterfeldt Harju ser ju riktigt bra ut tillsammans. Klart bättre med han där än Widing. Thure gör ett rejält jobb och nu får vi PP...
Kom igen nu!!
rafalski: Jag vågar knappt vara nöjd...SAIK-spelarna ser vimsiga ut i egen zon, lite som vi emellanåt.
Så här bra har inte Brynäs sett ut på ganska länge.
Lika Gött å se riksfjanten Anders Forsberg i båset just nu:-) står väl och funderar ut bortförklaringar.