Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Redigerad kommentar
90Steen_: För fan Nordan...puck out.
Kommentatorerna är lyckliga över att SAIK verkar ha kommit igång.
Blev nervös samma ögonblick som Rahm entrade isen. Håll tätt nu!
Snart har Skellefteå vänt! (Omvänd psykologi).
Vem ska man värva som ersättare till Bertilsson?
Hurfan kan man sitta på knä och försöka dra ner huvet igenom röven.
90Steen_: Men vad fan...släppa till två mål sådär i slutet på andra. Puck out är så satans onödigt.
12 sek kvar av andra...3-4
Jag ser inte matchen, det ska jag säga direkt. Men när Rahm kom in så kom baklängesmålen också.
Varför gick Honken ut? Någon?
70 Rodrigues:Haha..Snacka om att tro att matchen var vunnen...
Så jävla klantigt.
MarcusElving:
Han är ju så jävla dålig och denna match avgjordes i samma stund som han kom in i kassen.
Honken är gjord av glas och ersättaen ser ut att vara puckräd.
...Rahm vs Holloway/Lindström mfl i tredje kan bara sluta på ett jävla sett.
Lindström hittar exakt den lilla svaghet målvakterna har när dom är skymda och bara kan göra sig så stora som möjligt och hoppas få pucken på sig: uppe runt axlarna. Lindström lyckas pricka den där lilla luckan mellan ribban och axelskyddet. Patetiskt att gnälla på Rahm i det läget, visar som sagt bara hur okunnig många är.
Trean såg inte lika otagbar ut, men ett riktigt bra skott av Holloway som tvingar Rahm till en sidledsförflyttning.
Synd att vi släpper in tvåan efter att Rahm gjort ett par riktigt bra räddningar där man trodde att det var mål.
Bara att ladda om inför sista, ser bra ut i övrigt.
Vad hände med Bertilsson i första?
& Rahm urinvägsinfektion för han sitter på isen i 20 min..
Huge: " Att gnälla på Rahm visar bara på en monumental okunnighet"
Att säga att Rahm ska ta 1:a spaden bevisar inte bara monumental okunnighet utan också monumentalt rövslickeri!!!
Ingen bild på Canal digital...
Nån som har bild?