Skellefteå - Brynäs!!
« Föregående · 749250 Till forumet
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
Skellefteå - Brynäs på måndag då börjar elitserien alla lag spelar inte då några spelar på tisdag också.
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
men elitserien börjar på måndag nog för att de riktiga händer på torsdag men de börjar på måndag:)
Sv: Skellefteå - Brynäs!!
21olsson:
Vi är många här som ger blanka fan i träningsmatcherna, premiären mot HV71 är det som gäller.
Vi är många här som ger blanka fan i träningsmatcherna, premiären mot HV71 är det som gäller.
Skellefteå - Brynäs!!
Jag tror vi vinner men de blir ingen utklassning 4-2 till oss tror jag. Är det nån som vet vem som vaktar kassen på måndag??
« Föregående · 749250