Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
« Föregående · 2751499 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Horace76c: helt galet bra inledning. Men som vanligt inte marginalerna på vår sida.
Med lite tur med studsarna hade det stått 0-3 nu😮💨
Med lite tur med studsarna hade det stått 0-3 nu😮💨
+ 3
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gunderson: Ska va mål, men ibland har även målvakter tur.
Deras keeper har gjort 2 bra räddningar nu
Deras keeper har gjort 2 bra räddningar nu
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Helvete vad fint vi spelar, håll i detta nu och tryck in puckjäveln
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Horace76c: Att SAIK skulle ta time out och ligga under efter 14 minuter var kanske inget jag hade på min bingobricka.
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Horace76c: Stämmer. De skall vara jävligt nöjda med att det bara står 0-1.
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Zappaholic: Vad fick de under sin time out? De fick 10x mer energi helt plötsligt
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Jockster : ja och det är verkligen inte bara sett till spelövertaget. Chanserna Brynäs har är ju helt galna denna match.
+ 3
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Horace76c: Håller fortfarande period 1, 2 och 3 mot Örebro som min topp 3 hittills, vad gäller perioder. Den här är fyra.
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
SuneMangs: där var dock Örebro riktigt dåliga i mina ögon, men ändå bra spelat av Brynäs.
Gillar för övrigt i denna matchen hur snabbt och med stor pondus laget förflyttar sig upp bort från vår egen zon💪🏼
Gillar för övrigt i denna matchen hur snabbt och med stor pondus laget förflyttar sig upp bort från vår egen zon💪🏼
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Greg Scott och Johan Larsson är riktigt bra idag. Dem vill äntligen leka hockey 🤩
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
SuneMangs: tycker det är mer
Imponerande att spela såhär bra mot
SAIK kontra Örebro som är ett sämre lag.
Imponerande att spela såhär bra mot
SAIK kontra Örebro som är ett sämre lag.
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Forsberg 1978: Känns som domaren släpper allt i denna match. Som det är nu är det väl egentligen inget dåligt eftersom vi har sånt övertag i 5 mot 5. Dumt att förstöra det med vårt usla PP!
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Inte skrika på domaren nu. Men tror andra domare hade utvisat brynässpelarna för knätackling i början av perioden. Blev förvånad att ingen signal kom. Även om den inte var ful alls
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Riktigt bra 20 minuter, fortsätt såhär och skaka om hela Skellefteå
+ 3
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Oavsett hur resten av matchen går så
Längtar jag redan till att höra Robban Ohlssons hyllningar i presskonferensen om Brynäs första period, gillar hans sätt att föra sig.
Längtar jag redan till att höra Robban Ohlssons hyllningar i presskonferensen om Brynäs första period, gillar hans sätt att föra sig.
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Våran andra period är jag nojjig inför men hoppas vi kör på köttar 💪
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Brynäsgubbe:
Bästa matchen jag ser denna säsong. Hoppas att det fortsätter så...
Bästa matchen jag ser denna säsong. Hoppas att det fortsätter så...
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Erat: Saik tjuvar rejält i varje byta, de tar ju halva isen innan bytt spelare lämnar.
+ 3
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Grymt bra förstaperiod av Brynäs.
Vilket härligt spel mot mål.
Hade lätt kunnat varit mer än 0-1.
F@n vilken härlig känsla att se detta spel mot ett topplag!
Vilket härligt spel mot mål.
Hade lätt kunnat varit mer än 0-1.
F@n vilken härlig känsla att se detta spel mot ett topplag!
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Otroligt perka, bästa jag sett sen mot Färjestad för några år sen. Vi möter ju ett bra lag också, borde stått 3-0 minst. Så kul att se hockey i år när vi spelar mer konsekvent. Fortsätt gnugga gubbar!!! Dastous fantastiks hittills.
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Bratwursten : Bästa perioden i år? Brynäs spelar fan som ett topplag.
+ 9
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gavve: Ja och oavsett bra spel osv så är SAIK endast 1 mål efter och det kan straffa sig
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Oj oj oj vilken ruskigt imponerande första period av grabbarna!
Vi är snabbare, starkare och större än Skellefteå över hela banan! Fötterna går KONSTANT! Älskar det vi får se!!!
Det ända orosmolnet är väl just effektiviteten, Skellefteå kommer knappast vara såhär bleka i andra och vi måste kunna ta betalt när vi har ett sånt här sjukt momentum, 3/4-0 hade helt ärligt inte varit ologiskt efter första!
Ut och KRIGA ner dom i andra nu och häng 2-0!
Vi är snabbare, starkare och större än Skellefteå över hela banan! Fötterna går KONSTANT! Älskar det vi får se!!!
Det ända orosmolnet är väl just effektiviteten, Skellefteå kommer knappast vara såhär bleka i andra och vi måste kunna ta betalt när vi har ett sånt här sjukt momentum, 3/4-0 hade helt ärligt inte varit ologiskt efter första!
Ut och KRIGA ner dom i andra nu och häng 2-0!
+ 5
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Farsang: ” Oavsett hur resten av matchen går så
Längtar jag redan till att höra Robban Ohlssons hyllningar i presskonferensen om Brynäs första period, gillar hans sätt att föra sig.”
GRÅT Robban som grät ut i C-More om Scotts så kallade filmning,
Vilken Pajas🤡
Längtar jag redan till att höra Robban Ohlssons hyllningar i presskonferensen om Brynäs första period, gillar hans sätt att föra sig.”
GRÅT Robban som grät ut i C-More om Scotts så kallade filmning,
Vilken Pajas🤡
+ 2
« Föregående · 2751499 · Nästa »