1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778939 inlägg · 7967 ämnen

Skellefteå - Brynäs 2024-10-17


Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gavve: han gör sällan mål på frilägen

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
havre: måste vart en knöl i isen, riktigt konstig fladderpuck det blev :((

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
havre: ser som den är mjuk, mycket ”snö” efter sargerna.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Skellefteås klack är fan i klass med Tingsryds, vad är det för klass på regerande mästarnas fans?

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Forsberg 1978: verkligen, måste dryga ut ledningen

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Timrå och Brynäs, med Örebro strax bakom, har alltså minst insläppta och bäst defensiv. Vem såg den komma innan säsongen?

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Surt..

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Jonjo: ja den är väl mjuk, kanske bästa publikantal Skellefteå haft i år

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Men seriöst slå ut pucken ur zon...

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Såklart. Typiskt Brynäs.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Naturligtvis.......

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
För plottrigt, och mål.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
BIF Kungen: lägg ut pucken för helvete, ta en icing

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
men vaaa fan.. du kan ju inte passa in i mitten suuuck

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Det där målet får Schroeder ta på sig. Huvudlös passning i egen zon till Rödda.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Trötta Brynäsben där. Trist då vi haft så mycket chanser. Bara att köra på och komma igen!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
havre: Ett mål som hade gått att undvika enkelt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Nummer 11 är så obeskrivligt dålig, skeppa åt helvete!
Men han är ju grym i försvarspelet enligt vissa…

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Slaven82: Vadå typiskt Brynäs? Att ett lag kvitterar mot ett annat i hockey?

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
11:an va fan

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Brynäsgubbe: jävla kladdande i flera led… helvete också

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
gwl: Shroeder lägger en flipp i ryggen på Rödin efter typ 2 mins tryck från Skellefteå?! Jävligt surt. Vi är så mkt bättre än AIK.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
SuneMangs: ja riktigt dåligt av han. Bara han inte går ner sig helt nu. Tycker ju han vart på en bra uppgång annars :(

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Inte bra spel där i egen zon.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Forsberg 1978: Skicka Schroder. Oförlåtligt klantigt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Allt börjar med att Oskar Lindblom får klubban avslagen, men pösmunken som kommenterar är bara intresserad av någon jävla Skellefteåspelare som blir "ordentligt fasthållen".

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Synd, vi borde ha haft en större ledning. Risk att det blir jävligt svettigt nu.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
parks: Riktigt slarvigt att slänga in den i mitten. Men slarvigt att försöka snurra runt och kontrollera pucken med.

Vi har denna, fortsätt nu!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gunderson: Flera dåliga passningar i den försvarssekvensen. Inte bara av Schroeder.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Peja: alltid denna tappade fokusen efter halva andra perioden…. Fan det måste dem slipa bort

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
rafalski: Indrasis???? Vad gör karln? Oduglig ikväll också.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Farsang: Vi slutade spela hårt och enkelt. Skellefteå börjar vinna duellerna igen.

Vi måste börja ta i igen

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
OveJärnkrok: Ja, Brynäs måste bli effektivare. Man kommer inte spela ut Skellefteå i 60 hela minuter. Gäller att konvertera på spelövertaget när man väl har det.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
känns som skellefteå höjer tempot nu.. får vi se vad brynäs går för..

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Lindstein gick på spelare 3 gånger istället för pucken. Det där funkar inte!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Farsang: Vi möter ju ett riktigt bra lag på bortaplan. Det ska vi inte glömma av.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Brynäs har tappat ordningen i spelet helt nu.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Zappaholic: Och det är fortfarande säsongens bästa två perioder så långt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
havre: SAIK fick sån jäkla energi efter det där målet.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Zappaholic: Absolut, vi har gjort riktigt bra första 30.
Snacks ihop sig och kom tillbaka sista 20!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Såklart det blir tufft när man inte får ett jävla skit med sig. Skellefteå har ju inte spelat rent direkt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Och vips så tar saik initiativet i matchen.....

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
{9382}: Nej!
Allt börjar med att BIF inte har gjort 4 - 5 mål på alla sina chanser för då hade detta inte på något sätt påverkat matchen .....
Nu kommer detta att sluta med att BIF torskar samtidigt som BIF får stå där med en massa ursäkter om "man spelade ju bra men" ...

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Peja: Ja, de kan inte bränna fyra-fem helt rena frilägen mot SAIK.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
parks: nu hänger vi inte med, förlorar alla dueller, trea på pucken

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
BIF Kungen: ja han måste bort

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Stolpskott också. Vad ovanligt! 😅

Alltså domaren....

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Tror på gubbarna, denna har vi!


Men lägg ner vad han filmar...

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Hahha komiskt

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Jävla parodi.

« · 2751767 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)