Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
« Föregående · 2752355 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gavve: Där såg det däremot ut som att Bertilsson fick en huvudtackling.
+ 4
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Om vi har en JÄVLA TUR får vi en chans i powerplay innan matchen är över.
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gavve: Kan bara vara positivt att haka av två lag och slippa ångest.
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Nu har zebrorna missat ca 7658490596843902983 hakningar på SKE spelare, ska vi tro att det straxt blir en BIF utv?
Hänger och klänger som 14 åringar.
Hänger och klänger som 14 åringar.
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Peja:
Folk är såna otroliga losers här inne. Minsta lilla motgång och det skrivs helt befängda saker.
Folk är såna otroliga losers här inne. Minsta lilla motgång och det skrivs helt befängda saker.
+ 9
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Slaven82: haha kommentatorn är ju bara för go. Han såg fram emot att Skellefteå skulle få spela mot tom målbur. Men dom hade lite otur där…;)
+ 3
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Forsberg 1978:nFan är halva Skellefteås lågstadieelever i på plats idag?
+ 4
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Skönt man hade fel , luktar poäng nu, blev så jävla förbannad då vi varit bästa laget denna match
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Kent747Socker: Helt befängda saker? Att Indrasis inte håller? Vilket är helt jävla sant
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
SÅ JÄVLA STARKT, att säkra 1p och vara det bättre laget mot Skellefteå på borta plan!
Så jäkla stolt över er gubbar!
Så jäkla stolt över er gubbar!
+ 4
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Så jävla skönt att ta poäng när boysen förtjänar det. Viktigt för moralen också.
+ 2
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Rättvist tillslut. Men vi skulle behöva fler med Rödins vinnarskalle!
+ 3
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
en poäng är mer än vad jag trodde.. 2 p är riktigt bra men det blir svårt.. kom igen nu!
+ 1
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Så jävla imponerad av Rödin, han kämpar som en galning match efter match och gör poäng dessutom!
+ 12
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Två spruckna målnollor och minst 1 poäng!!
Skulle även säga att Brynäs äger 60% av spelet i matchen.
Synd med två slarv pass annars jävligt bra av samtliga femmor
Skulle även säga att Brynäs äger 60% av spelet i matchen.
Synd med två slarv pass annars jävligt bra av samtliga femmor
+ 3
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Danne66: skönt att vi fortsätter vinna tredjeperioder också. Visar på styrka trots att vi är sämst (av våra 3 perioder) i andra perioden.
Skellefteå hade väl dessutom vunnit alla deras matcher där de gått in med ledning inför tredje? Starkt att bryta den sviten.
Skellefteå hade väl dessutom vunnit alla deras matcher där de gått in med ledning inför tredje? Starkt att bryta den sviten.
+ 7
Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
0-3 efter första hade inte varit orättvist det heller, men jag köper en pinne... Minst...
+ 1
« Föregående · 2752355 · Nästa »