1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Skellefteå - Brynäs 8/10


Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Brynäsgubbe: hatar Pudas icingar

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Vad fan gör Pudas där?

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Brynäsgubbe: Tragiskt!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Jag tror fan att SAIK bara har en enda ramsa som man hör på repeat varje gång vi spelar där uppe.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Har nån varnat cykloperna att vi är bäst i tredje?

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Nu KÖR vi!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: Det lyser starstruck om honom varje gång han intervjuar en hemmaspelare. Lite pinsamt faktiskt...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Pigalle: Fan vad vidrigt...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Pigalle: Det är väl ingen annan som vill åka dit och kommentera....

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
smallround: Ja, känns som ett tveksamt val som kommentator i denna match....

Från Lindbergs Linked.In_
"Sportjournalist Västerbottens Folkblad, Sportjournalist först i Skellefteå som bloggare om Skellefteå AIK och bevakande av samma lag till papper och webb. "

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Huge:
Ja det kommer lossna för honom om han bara fortsätter köra på. En lite taskig studs precis vid klubban var orsaken till att han inte hängde en i första perioden.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
honken21: Man börjar snart undra om det inte är nån högre makt som jäklas med Zaborsky. Han gör i stort sett allt rätt, läser spelet bra, skjuter när han ska skjuta och passar när han ska passa.
Måste bara vara en tidsfråga innan ketchupflaskan går i topp, som Abris skulle säga.... :-)

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Känns som det är Skellefteås match. Behöver lyfta oss om det ska bli vinst eller ens poäng.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Tack för en väldigt givande intervju med Niclas Burström!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Discolight94: han sa ingenting men nog lyste ilskan igenom den lilla orchen från Skellefteå :-D

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Bra bortamatch. Brynäs förtjänar 3 poäng. Ger mej fan på att kärringen kvitterar efter en skitutvisning.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: ja opartiskt ... cmore

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
smallround: Han är "Bura" med Burström.....

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Haha Burström!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Lars lindberg Sveriges sämsta kommentator

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
odds på SAIK spelare som grinar över situationen med målvaktsklubban i intervjun?

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
bifhjärta: Helt klart....

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Får vara nöjda med ledning ändå...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Johnson ser mer spelsugen ut idag..men kommer inte till sin rätt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Zaborsky Zorro förtjänar snart ett mål

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Skellefteå AIK - Brynäs IF 1-2

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Löjligt vad SAIK kommer undan med all skit.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Nu vill jag se ett elakt Brynäs. Ett fromt Brynäs åker och betraktar ilskna saikare... Ta initiativ nu! Reta upp! Smäll på!!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
mattiask: Han slajdar in pucken med skridskon. Jävligt tveksamt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: Nu måste vi fan steppa upp...Vad domaren njöt och drog ut på det där domslutet..idiot.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
smallround: det lönar sig att bete sig som idiot och slå i sargen.då vågar inte domaren döma bort ett till

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Lägg allt på mål nu och "ramla" lätt

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Varför spelar dem Silfverbergs målmelodi?

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Kunde ge mig fan på att det skulle bli mål på en puck out...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Den där däremot är solklart mål.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Inkazar: Tyvärr ... Jävla flyt mål, herregud!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
FAAAAAN

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Skellefteå AIK - Brynäs IF 0-2

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
bifhjärta: Han sket ner sig när han kom i närheten av sargen...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Vilket jävla turmål. Så typiskt äckel-SAIK.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
bifhjärta: dedär är mål dock. Inget snack om saken

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
bifhjärta: Den där godkänner dem

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Nu ringer dom igen..vilken match..
Tänk frustrationen i skoterland om denna döms bort...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Ojoj

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Det jag inte förstår är hur cmore kan ha en skellefteå supporter som kommenterar skellefte det känns inte seriöst

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
munkas: dom är ganska stora i käften i Skellefteå ;-)

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: finns ju ingen rimlighet i de. Varför i hela havet skulle han kasta den där?! Han tappade den självklart

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Yes! Skaplig visselorkan från publiken. Man tycker det borde vara svårt att vissla med sex fingrar i munnen...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
rafalski: FAN så onödigt PoW!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Huge: Tyckte inte det såg ut som han slänger den, mer att han tappar eller blir avslagen den

« · 1766395 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)